mulig elevplads og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
6 svar
1 synes godt om
3. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.. har et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg er igang med grundforløb som konditor(er 22), og har i denne weekend været i praktik ved et muligt lærested, som jeg er rimelig sikker på jeg får.. 

her til aften fik jeg sådan en fornemmelse. gravid? Min menstruation har udeblevet - men tænkte det var pga Stress.. 

testen var positiv.  Er, lykkelig, bange, ked af det, forvirret.. hele baduljen.. det skal siges det er noget vi ønsker - tidspunktet passer bare ikKe så godt.. jeg har haft 4 missed abortions.over de sidste 3 år.. . 6. uge, 13. Uge, 11.uge og sidste gang 12. uge.. så der går rigtig mange tanker gennem mit hovede..

min kæreste er lykkelig! er jeg egentlig også. Men så er der lige det med læreplads! 

hvis jeg får det, hvornår skal jeg så sige det? Da jeg jo har aborteret en del før, vil jeg jo helst ikke sige det for tidligt.. 

er også bare mega bange for at miste pladsen  

Åh gud hvor er jeg forvirret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Hej alle.. har et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg er igang med grundforløb som konditor(er 22), og har i denne weekend været i praktik ved et muligt lærested, som jeg er rimelig sikker på jeg får.. 

her til aften fik jeg sådan en fornemmelse. gravid? Min menstruation har udeblevet - men tænkte det var pga Stress.. 

testen var positiv.  Er, lykkelig, bange, ked af det, forvirret.. hele baduljen.. det skal siges det er noget vi ønsker - tidspunktet passer bare ikKe så godt.. jeg har haft 4 missed abortions.over de sidste 3 år.. . 6. uge, 13. Uge, 11.uge og sidste gang 12. uge.. så der går rigtig mange tanker gennem mit hovede..

min kæreste er lykkelig! er jeg egentlig også. Men så er der lige det med læreplads! 

hvis jeg får det, hvornår skal jeg så sige det? Da jeg jo har aborteret en del før, vil jeg jo helst ikke sige det for tidligt.. 

er også bare mega bange for at miste pladsen  

Åh gud hvor er jeg forvirret.

Hvor langt er du henne - ved du det ? 

Og hvornår skal du starte i lære hvis det er ...

Jeg ville ikke sige noget før tidligst uge 15 - med din historie m sa osv - om muligt ville jeg vente endnu længere ... Man kan jo ikke vide hvad der sker 

Anmeld Citér

4. maj 2015

JH12

Nu har jeg selv prøvet at miste i uge 21, så derfor sagde jeg ikke noget til arbejdspladsen før uge 20/21, hvilket de havde fuld forståelse for.. 

Man skal bare sige det 3 måneder inden barsel.. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Manna

Jeg synes du skal tie stille og tage lærepladsen. Og så krydser jeg fingre for den bliver denne gang. Det er sørme mange ma'er du har haft.

Efter tre kalder man det habituel abort og det tror jeg du kan blive udredt for. Hvad siger lægen?

Anmeld Citér

4. maj 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvor langt er du henne - ved du det ? 

Og hvornår skal du starte i lære hvis det er ...

Jeg ville ikke sige noget før tidligst uge 15 - med din historie m sa osv - om muligt ville jeg vente endnu længere ... Man kan jo ikke vide hvad der sker 

6+1 tror jeg. 

ville skulle starte i lære enten 1. juli eller 1. august, hvis jeg får pladsen.. 

Tænkte også at vente noget længere tid hvis det er.. er simpelthen så bange for at skulle igennem det hele igen. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Jeg synes du skal tie stille og tage lærepladsen. Og så krydser jeg fingre for den bliver denne gang. Det er sørme mange ma'er du har haft.

Efter tre kalder man det habituel abort og det tror jeg du kan blive udredt for. Hvad siger lægen?

Har været til tjek på sygehuset hver gang, senest var jeg til en snak med dem i marts ang hvad vi skulle gøre. og de var meget ubehagelige overfor mig (jeg vejer 30 kg for meget, så de mente det var min egen skyld det hele og ville ikke gøre noget for mig)  de kaster mig rundt i systemet, og der sker ikke andet end samtaler.. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Nu har jeg selv prøvet at miste i uge 21, så derfor sagde jeg ikke noget til arbejdspladsen før uge 20/21, hvilket de havde fuld forståelse for.. 

Man skal bare sige det 3 måneder inden barsel.. 

føler squ med dig.. det er forfærdeligt at skulle igennem det.. 

Tror også jeg bare bliver nødt til at følge mit eget tempo, og sige det når jeg er sikker og føler mig parat

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.