Mærkelig mave/underliv efter ÆL....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Er der andre som har oplevet at maven pludselig opfører sig mærkeligt sådan lige efter æl og frem til test/mens-dag?

Vi sexede dagene omkring æl, og siden har jeg bare haft det skørt.

Bobler, luft, niv, murren, sådan lidt underlig rumlen, kort svimmel, kvalme men SLET IKKE meget...

Vil bare høre om andre måske har prøvet det, og det viste sig at man var gravid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

4. maj 2015

Isabell's mor

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Er der andre som har oplevet at maven pludselig opfører sig mærkeligt sådan lige efter æl og frem til test/mens-dag?

Vi sexede dagene omkring æl, og siden har jeg bare haft det skørt.

Bobler, luft, niv, murren, sådan lidt underlig rumlen, kort svimmel, kvalme men SLET IKKE meget...

Vil bare høre om andre måske har prøvet det, og det viste sig at man var gravid? 

Jeg havde 4-5 dage efter positiv ægløsningstest små jav i underlivet, og det blev ved et par dage. Jeg havde kun prøvet at blive gravid i cirka 4 måneder der, så tænkte ikke videre over det, men ca en uge senere stod jeg med en positiv graviditetstest 

Og er nu i uge 14 ❤️

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

Projekt baby skriver:

Jeg havde 4-5 dage efter positiv ægløsningstest små jav i underlivet, og det blev ved et par dage. Jeg havde kun prøvet at blive gravid i cirka 4 måneder der, så tænkte ikke videre over det, men ca en uge senere stod jeg med en positiv graviditetstest 

Og er nu i uge 14 ❤️

Fantastisk tillykke ��

jeg har stadig murren og jag og lidt bobler. Testdag er først på mandag. ..

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym

Ved vores første barn kunne jeg mærke "under akten" at den var der..  Og den følelse blev ved indtil jeg testede positiv.

Krydser fingre for dig.

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved vores første barn kunne jeg mærke "under akten" at den var der..  Og den følelse blev ved indtil jeg testede positiv.

Krydser fingre for dig.

Mange tak 

Hvordan mener du "under akten"?

Jeg er ikke i tvivl når jeg har æl, det kan jeg mærke lige så sikkert som mens.

Men den her gang er de der symptomer lidt fortsat. Altså jeg plejer ikke at mærke mere når æl er overstået - før mens kommer.

Denne gang rumsterer det bare en del... Måske man bare bilder sig selv en masse ind fordi man gerne vil være gravid 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym

Mange tak 

Hvordan mener du "under akten"?

Jeg er ikke i tvivl når jeg har æl, det kan jeg mærke lige så sikkert som mens.

Men den her gang er de der symptomer lidt fortsat. Altså jeg plejer ikke at mærke mere når æl er overstået - før mens kommer.

Denne gang rumsterer det bare en del... Måske man bare bilder sig selv en masse ind fordi man gerne vil være gravid 

Jamen jeg kunne simpelthen mærke mens vi havde sex at der skete et eller andet, og var sikker på at det var fordi jeg blev gravid - og da jeg så testede dagen efter jeg skulle have haft mens var den god nok 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.