Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uuuuhhhh.... Jeg er simpelthen ved at gå TIL af nervøsitet.... Vi skal til hjerteblinks scanning om 3 dage og er så spændt, men samtidig møg nervøs for om alt er som det skal være... Jeg siger til mig selv.... Selvfølgelig er alt som det skal være... Det er så fint det hele... Samtidig kører tankerne rundt i hovedet på mig.... Fik sat 2 æg op... Er de begge blevet til noget? Har det ene (eller BEGGE!!!) delt sig "deroppe"?!? Ved at lige det kan ske, da jeg selv har passet trillinger i den bh jeg arb i... De havde fået hjælp... Fik sat to æg op... Og det ene delte sig efter æo... Sikke en masse tanker... Puuuuhhhh
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nielsen81 skriver: Uuuuhhhh.... Jeg er simpelthen ved at gå TIL af nervøsitet.... Vi skal til hjerteblinks scanning om 3 dage og er så spændt, men samtidig møg nervøs for om alt er som det skal være... Jeg siger til mig selv.... Selvfølgelig er alt som det skal være... Det er så fint det hele... Samtidig kører tankerne rundt i hovedet på mig.... Fik sat 2 æg op... Er de begge blevet til noget? Har det ene (eller BEGGE!!!) delt sig "deroppe"?!? Ved at lige det kan ske, da jeg selv har passet trillinger i den bh jeg arb i... De havde fået hjælp... Fik sat to æg op... Og det ene delte sig efter æo... Sikke en masse tanker... Puuuuhhhh
FruNielsen81 skriver: Uuuuhhhh.... Jeg er simpelthen ved at gå TIL af nervøsitet.... Vi skal til hjerteblinks scanning om 3 dage og er så spændt, men samtidig møg nervøs for om alt er som det skal være... Jeg siger til mig selv.... Selvfølgelig er alt som det skal være... Det er så fint det hele... Samtidig kører tankerne rundt i hovedet på mig.... Fik sat 2 æg op... Er de begge blevet til noget? Har det ene (eller BEGGE!!!) delt sig "deroppe"?!? Ved at lige det kan ske, da jeg selv har passet trillinger i den bh jeg arb i... De havde fået hjælp... Fik sat to æg op... Og det ene delte sig efter æo... Sikke en masse tanker... Puuuuhhhh
Hvor spændende alt for at alt er som det skal være
Hvor langt er du henne?
Vi skal til en selvbetalt scanning på fredag, er også så nervøs for om alt er som det skal være! Men det skal det være!!
uhhh krydser for dig at du ser fin(e) hjerteblink
Babydrøm skriver: Hvor spændende alt for at alt er som det skal være Hvor langt er du henne? Vi skal til en selvbetalt scanning på fredag, er også så nervøs for om alt er som det skal være! Men det skal det være!!
Tak tak jeg er 7 uger henne.... Vi har været i behandling og derfor 7 ugers scanningen.... Havde ikk været til at holde ud hvis jeg sku vente yderligere ca 5 uger til NF uden at vide om alt er som det skal være.... .... For jer på fredag
FruNielsen81 skriver: Tak tak jeg er 7 uger henne.... Vi har været i behandling og derfor 7 ugers scanningen.... Havde ikk været til at holde ud hvis jeg sku vente yderligere ca 5 uger til NF uden at vide om alt er som det skal være.... .... For jer på fredag
Okay, dejligt I kommer til en scanning Det forstår jeg godt, også derfor vi har købt en scanning Mange tak og i lige måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128