Pusletaske - Ida ising

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
6 svar
3 synes godt om
3. maj 2015

SaraSH

Hej girls 

jeg er desperat på jagt efter den perfekte pusletaske - har set på så mange, men så er den ene for stor, den anden for lille, den tredje for grim osv osv osv.

jeg har nu forelsket mig i en fra Ida Ising, så mit spørgsmål er nu om andre har sådan en og eller evt har fortrudt et køb og hvorfor?

tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

amkjaer

Den har jeg også forelsket mig i den er virkelig smart. Ville dog spinde over hvis jeg fx viste det blev flaskebarn for det er der næppe plads til i den.

Jeg syr den dog selv den er urimelig dyr i forhold til hvad det er for materialer 

Anmeld Citér

3. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min svigermor havde samme model da hun selv havde små blebørn. Hun har selv syet en til mig. Jeg syntes den var rigtig praktisk lige i starten. Men jeg begyndte hurtigt at bruge min egen taske til pusletaske. En stofble er fin at skifte på og hvis man bare skal have en ting er det irriterende at skulle pakke hele tasken op, i stedet for bare at stikke lappen ned i tasken og finde det.

Anmeld Citér

3. maj 2015

Tranebaer

Har hørt at man hurtigt bliver træt af, at hele Ida Ising tasken skal foldes ud hver gang man skal bruge noget i tasken eller putte noget i  

Anmeld Citér

3. maj 2015

SaraSH

Ved i hvad - jeg tror sgu i har ret! 

Jeg tror også jeg i længden ville synes at det er mega bøvlet hvis jeg bare liige skal have noget hurtigt ! 

Jeg tror jeg må finde en anden løsning!

tusinde tak 

Anmeld Citér

3. maj 2015

KomSåBaby!

Jeg fravalgte Ida Ising tasken netop fordi man skal folde den helt ud hver gang - man kan ikke bare stikke hånden ned og "fumle" efter sutter eller lign. 

Jeg har taget en gammel alm. Taske i brug og så købt det her puslesæt fra ByStroom - med underlag og toilettaske (som har en rigtig godt stor størrelse) samt en termotaske til evt. Flaske  

Det her sæt; http://www.babygear.dk/tilbehor-til-pusletaske-bystroom-997.html

Anmeld Citér

3. maj 2015

Tranebaer

SaraSHirsvang skriver:

Ved i hvad - jeg tror sgu i har ret! 

Jeg tror også jeg i længden ville synes at det er mega bøvlet hvis jeg bare liige skal have noget hurtigt ! 

Jeg tror jeg må finde en anden løsning!

tusinde tak 

Kig evt. på DAY Birger et Mikkelsen, de har lavet en pæn pusletaske, der er noget mere praktisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.