anbefal børnehave taske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
21 svar
3 synes godt om
3. maj 2015

Kay

Elna skal starte i børnehave og skal havde taske med når de skal på tur 1 gang om ugen hvor de selv skal bære madkasse drikkedunk og regntøj

den skal kunne spændes foran på maven og havde gode polstret stropper

Hun har haft en Af de små fra picnpac hvor lynlåsen gik i stykker ret hurtigt dog kunne den ikke byttes eller laves  så ved ikke lige om det skal være sådan en igen (den skal jo desuden også være større end den da hun skal havde mere med )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

alenemor42

Kay skriver:

Elna skal starte i børnehave og skal havde taske med når de skal på tur 1 gang om ugen hvor de selv skal bære madkasse drikkedunk og regntøj

den skal kunne spændes foran på maven og havde gode polstret stropper

Hun har haft en Af de små fra picnpac hvor lynlåsen gik i stykker ret hurtigt dog kunne den ikke byttes eller laves  så ved ikke lige om det skal være sådan en igen (den skal jo desuden også være større end den da hun skal havde mere med )

De små rygsække fra eks. Fjallræven  ...De er dog ikke helt billige.  Men har en god størrelse til ture osv

Anmeld Citér

3. maj 2015

De3Guldklumper

Häglöff rygsækken

Anmeld Citér

3. maj 2015

Kay

alenemor42 skriver:

De små rygsække fra eks. Fjallræven  ...De er dog ikke helt billige.  Men har en god størrelse til ture osv

De har heller ikke polstret skulder remme 

er selv pædagog dog i vuggestue men har hørt på en del børnehave kollegaer bande den taske væk fordi at lige så snart der kommer vægt i fra mad tøj og drikkedunk så går der ikke længe så beklager børnene sig over de får ondt i skuldrene  og jeg syntes ikke hun skal gå og havde ondt når de tager på den slags ture hver uge

Anmeld Citér

3. maj 2015

Kay

De3Guldklumper skriver:

Häglöff rygsækken

Den vil jeg Lige kigge på 

Anmeld Citér

3. maj 2015

lineog4

De har heller ikke polstret skulder remme 

er selv pædagog dog i vuggestue men har hørt på en del børnehave kollegaer bande den taske væk fordi at lige så snart der kommer vægt i fra mad tøj og drikkedunk så går der ikke længe så beklager børnene sig over de får ondt i skuldrene  og jeg syntes ikke hun skal gå og havde ondt når de tager på den slags ture hver uge

Mine har fjellræven og har aldrig klaget, men har måske naturligt polstrede skuldre. 

Men skulle jeg ud og købe nu og ikke var så forbandet retro agtig, p ville jeg nok købe den her:

http://www.eventyrsport.dk/tight-legend-x-small-rygsaek.html?c=123800

Anmeld Citér

3. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har en Ticket Outdoor. Den er polstret på skuldre, klipses foran og der er rigeligt plads til skiftetøj, ekstra striktrøje, 2 madkasser og en drikkedunk i sidelommen  

Anmeld Citér

3. maj 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Min datter har denne her fra Smallstuff 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. maj 2015

Kay

Mor11 skriver:

Vi har en Ticket Outdoor. Den er polstret på skuldre, klipses foran og der er rigeligt plads til skiftetøj, ekstra striktrøje, 2 madkasser og en drikkedunk i sidelommen  

Den lyder stor

Anmeld Citér

3. maj 2015

Kay

lineog4 skriver:

Mine har fjellræven og har aldrig klaget, men har måske naturligt polstrede skuldre. 

Men skulle jeg ud og købe nu og ikke var så forbandet retro agtig, p ville jeg nok købe den her:

http://www.eventyrsport.dk/tight-legend-x-small-rygsaek.html?c=123800

Den er også fed 

ja tænker det nok kommer an på barnet også... Elna slagter sin far på og er slet ikke polstret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.