3 dage til termin - sker der ikke snart noget!!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
8 svar
3 synes godt om
3. maj 2015

SaraSH

Jaa, så landede jeg på 39+4 og har derfor kun 3 dage tilbage til min termin. 

Men GUD hvor ville jeg ønske at han dog snart ville komme ud ! 

Jeg har så forfærdelig en bækkenløsning som gør at hver en bevægelse er tortur for mig 

hvis nogen sidder inde med råd som rent faktisk virker for at sætte lidt skub i fødslen, SÅ SIG TIL  jeg er snart godt desperat! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

alenemor42

Åh hvor jeg føler med dig 

Bækkenløsning er helvede på jord!

Tror vist kun det er sex der reelt kan have en virkning og kun hvis din livmoder er klar :/

Hold dig fra alle andre råd om the og rengøring osv. Det sidstnævnte smadrer bare din krop endnu mere ....

Jeg er selv i uge 38 og da jordemor skulle informere mig om at gå over tid og igangsætte. ..var jeg ved at dø.... bare tanken om at gå over tid.

Håber du snart føder

Anmeld Citér

3. maj 2015

SaraSH

alenemor42 skriver:

Åh hvor jeg føler med dig 

Bækkenløsning er helvede på jord!

Tror vist kun det er sex der reelt kan have en virkning og kun hvis din livmoder er klar :/

Hold dig fra alle andre råd om the og rengøring osv. Det sidstnævnte smadrer bare din krop endnu mere ....

Jeg er selv i uge 38 og da jordemor skulle informere mig om at gå over tid og igangsætte. ..var jeg ved at dø.... bare tanken om at gå over tid.

Håber du snart føder

Sex?! Jeg skal fandeme ikke ha sex, bare se hvor man ender 

jeg har en JM tid på onsdag som er terminsdatoen, hvis ikke han er kommet ud selv inden (hvilket nok ikke sker) så vil hun lave en hindeløsning - det håber jeg godt nok kan sætte gang i tingene. 

Anmeld Citér

3. maj 2015

April-baby

Det er desværre kroppen der bestemmer (: jeg fødte samme dag jeg skulle sættes igang ��. 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Emisoph

Har desværre ingen gode råd, da jeg selv prøvede ALT men endte med at gå til 42+1! Ville bare give dig en tanke med på vejen, og finger krydsning for, at baby finder ud MEGET snart  

Anmeld Citér

3. maj 2015

SaraSH

42+1 - jeg ville dø 

om en time kommer min kære svigerinde med sæt-igang-kage. Som har virket 2 gange før (hvad hun har puttet i tør jeg ikke spørger om) så jeg krydser fingre !!!

Anmeld Citér

3. maj 2015

jenny4

Hvis du finder løsningen så hører jeg gerne om det 

Anmeld Citér

3. maj 2015

SaraSH

jenny4 skriver:

Hvis du finder løsningen så hører jeg gerne om det 

Hvis kagen virker så sender jeg opskriften 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Vil bare ønske dig held og lykke, når det sker....

Jeg fødte dagen før termin, så jeg skal ikke klage, men jeg var rigtig utålmodig.... Havde virkelig meget vand i kroppen og gener...

på det snart sker..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.