Er anonym da jeg ikke ønsker at kunne Googles
En veninde påpegede bla min str og har joker med tvillinger og at de nok har overset en. Nu kan jeg ikke slippe tanken igen, da hun først havde sagt sådan og flere ting som virker mystiske.
Hvor stor er chancen overhovedet for at overse tvillinger ?
Jeg har været til nakkefold, en kønsscanning, 2 akutte scanninger samt misdannelses scanning
Der har været 2 bud på kønnet, men både dreng og pige er budt. Jeg er 4 gangs gravid og er både en meget stor pige (35 kg+) og moderkagen ligger ud mod. Min mave er vokset hurtigt denne gang og er ret stor, de 3 andre gange havde jeg samme str i uge 16-17 stykker som jeg havde denne gang i uge 10.
Samtidig har det undret mig at det ikke kun føles som om jeg mærker liv nederst i maven, men næsten helt oppe ved ribbenene, og er en del plaget af plukveer som også føles ret højt, i betragtning af jeg kun er 23+4. De har alle gangene haft svært ved at se på scanningerne, pga moderkagen og har måtte lave scanninger indefra flere af gangene. Har haft moderkagen liggende foran i tidligere graviditet men denne her gang, var det som om der var en meget tyk og stor moderkage som blokerede en del, i forhold til det der er oplevet tidligere.
Nu er vi jo så lidt bekymrede for om der rent faktisk kan være en derinde de har overset. Hvor sikker kan vi være på der kun er 1 stk baby og hvordan bliver vi sikre. Har desuden været meget mere plaget af sygdom og graviditetsgener denne gang kontra de 3 andre gange
om der er en eller 2 er det glædeligt, bare lidt rart at være forberedt i tilfælde af
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér