Menstruationslignende smerter 16+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.081 visninger
7 svar
1 synes godt om
2. maj 2015

S*DD

Hej

Jeg er 16+ og har den sidste uge haft sådan nogle menstruationslignende smerter i underlivet. Det sidder lige midt på underlivet, så ikke i siderne. Det er sådan lidt som når menstruation er på vej eller man har det. 

Det gør ikke ondt, men er bare ubehageligt! Det kommer når jeg sidder ned. Maven bliver ikke hård, så tænker det ikke er plukkeveer. Det er ikke konstant, men kommer mest om aftenen når jeg sidder i sofaen. 

Er det normalt,  eller noget man lige skal konsultere lægen med? 

Jeg har prøvet at Google,  men synes ikke rigtigt jeg kan finde noget. Og ja man er sgu evigt bekymret som gravid! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

heldyr

Følger lige med her 

Anmeld Citér

2. maj 2015

alenemor42

Det er helt normalt at have dem on and off gennem hele graviditeten Ingen grund til bekymring 

Anmeld Citér

2. maj 2015

S*DD

alenemor42 skriver:

Det er helt normalt at have dem on and off gennem hele graviditeten Ingen grund til bekymring 

Tak for svar 

jeg tænker også at så længe det ikke gør voldsomt ondt, så er det nok fint. Men jeg vil bare gerne Være på den sikre side.

Anmeld Citér

3. maj 2015

Manna

Jeg havde dem også omkring uge 20. Bliv vildt bekymret og blev gennemtjekket. Alt var normalt. Læste omm andre der havde fået den begrundelse at livmoderen vokser. Det beroligede miig. Fortsat god graviditet.

Anmeld Citér

3. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg tror heller ikke at du skal være bekymret. Men en nem udelukkelsesmetode vil være at smutte ned til egen læge og lave en urinprøve og så lige blive tjekket for blærebetændelse mv. Så har du da i hvert fald ikke de ting at tænke på

Anmeld Citér

3. maj 2015

S*DD

SDD skriver:

Jeg tror heller ikke at du skal være bekymret. Men en nem udelukkelsesmetode vil være at smutte ned til egen læge og lave en urinprøve og så lige blive tjekket for blærebetændelse mv. Så har du da i hvert fald ikke de ting at tænke på

Ja det ville være en god idé at gøre det! Tak! 

Anmeld Citér

3. maj 2015

S*DD

Manna skriver:

Jeg havde dem også omkring uge 20. Bliv vildt bekymret og blev gennemtjekket. Alt var normalt. Læste omm andre der havde fået den begrundelse at livmoderen vokser. Det beroligede miig. Fortsat god graviditet.

Tak. Jeg smutter lige forbi lægen og får tjekket om det kan være blærebetændelse. Og hvis ikke må jeg stole på at det nok bare er det hele der udvider sig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.