Jeg logger ned fra Baby. dk og andre sider.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. maj 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej alle!! Er ikke den mest aktive herinde når det gælder at skrive men læser med herinde hver dag og flere gange dagligt. 

På hjemmefronten går det ikke få godt og kæresten og jeg er meget tæt på at gå fra hinanden. Jeg har tigget og bedt ham om en chance mere og han vil tænke over det. Jeg er kommet til den konklusion at jeg vil logge mig ude både her fra siden og facebook. Har indset at det tager alt for meget af min tid og jeg har brug for kun at koncentrere mig om familien herhjemme. Det kan jeg ikke når baby.dk er til rådighed og det samme med Facebook.

Tak for denne gang!! Måske vænner jeg tilbage engang ude i fremtiden.....

Kan I alle have det rigtig godt!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

Mama85

Pøj pøj til dig og din familie 

Anmeld Citér

2. maj 2015

God-mor

Omsorgsgiver skriver:

Hej alle!! Er ikke den mest aktive herinde når det gælder at skrive men læser med herinde hver dag og flere gange dagligt. 

På hjemmefronten går det ikke få godt og kæresten og jeg er meget tæt på at gå fra hinanden. Jeg har tigget og bedt ham om en chance mere og han vil tænke over det. Jeg er kommet til den konklusion at jeg vil logge mig ude både her fra siden og facebook. Har indset at det tager alt for meget af min tid og jeg har brug for kun at koncentrere mig om familien herhjemme. Det kan jeg ikke når baby.dk er til rådighed og det samme med Facebook.

Tak for denne gang!! Måske vænner jeg tilbage engang ude i fremtiden.....

Kan I alle have det rigtig godt!!

Anmeld Citér

2. maj 2015

tweety2060

Du bliver savnet ♡

Men fuld respekt for din beslutning.  Håber I klarer skærene sammen ♡♡

Anmeld Citér

3. maj 2015

FruStolpe

Også tanker herfra. Jeg har med stor glæde læsere med på.dine input til diverse tråde.  Og håber at du får styr på hjemmefronten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.