Jag i underliv efter ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2015

charlie87

Har de sidste par dage oplevet jag i underlivet efter ægløsning, som jeg ved jeg havde for et par dage siden. Andre der har oplevet sådanne jag efter ÆL?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

jenny4

charlie87 skriver:

Har de sidste par dage oplevet jag i underlivet efter ægløsning, som jeg ved jeg havde for et par dage siden. Andre der har oplevet sådanne jag efter ÆL?

Ja det har jeg ofte haft. Har også oplevet at kunne mærke hvilken æggeleder jeg havde æl fra..

Anmeld Citér

2. maj 2015

charlie87

jenny4 skriver:

Ja det har jeg ofte haft. Har også oplevet at kunne mærke hvilken æggeleder jeg havde æl fra..

Kunne jeg også mærke da jeg havde ægløsning. Mærkede pludselige jag i den ene side om morgenen. siden har jeg haft on/off murren i underlivet.

Anmeld Citér

2. maj 2015

jenny4

charlie87 skriver:

Kunne jeg også mærke da jeg havde ægløsning. Mærkede pludselige jag i den ene side om morgenen. siden har jeg haft on/off murren i underlivet.

Jeg tror det er meget normalt, men har faktisk aldrig spurgt lægen. 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Isabell's mor

charlie87 skriver:

Fire til fem dage efter jeg tog positive ægløsningstests, fik jeg små jav i underlivet og det fortsatte et par dage, og en uge senere stod jeg med en positiv graviditetstest 

Termin 1/11-2015 ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.