Hejsa. Jeg står i en situation med min kæreste hvor vi er sendt til Odense sygehus til reagensglas behandling, da vi efter 2 1/2 år ik er blevet naturlig gravide, og efter flere undersøgelser bed gynækolog har det vist sig, mine blodprøver er så fine, trods det jeg har mest uregelmæssig mens, og så står det nu klart min kæreste har meget nedsat sædkvalitet, men at den svinger mellem at de celler der er tilbage, de er Enten rigtig langsomme eller rigtig aktive. Hvilket de mener er grunden til det ik er lykkedes endnu, men de har endnu ik fundet ud af hvorfor jeg ik får min ægløsning hver måned, men som regel lidt svingende ligesom mens udebliver.
Nu skal vi så til første samtale på onsdag og får nok af vide jeg skal tabe mig først inden de vil starte behandling, håber jeg kan få hjælp til det, efter som hverken kostvejleder, diætist eller andet hjælp har hjulpet ind til nu, andet end 1-3 kg på flere måneder,
men jeg har havde sidste mens første dag 10 marts, hvor der så gik 48 dage før den igen kom her den 27/4. Men den mens der kom var kun ganske lidt og på anden dagen kun meget lodt pletblødning og på 3 Dagen var det helt væk til middag igen. Jeg har dog den sidste 1 1/2 uge gået med mens smerter og en stikken i venstre æggestok, så er spændt på om jeg alligevel skulle være blevet gravid. Har stadig lette mens smerter endnu og jag ind imellem.
Ved egentlig ik helt hvad jeg ville med indlægget, måske jeg bare håber andre har prøvet nogen Lunde det samme, kan komme med lidt råd eller erfaring fra ligende situation op til behandling og evt os med mens..,?!!
Anmeld
Citér