Gravid uge 9+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. 

I januar fik jeg en sa, men blev heldigvis ret hurtigt gravid igen, da jeg skulle være 6+3, oplevede jeg brunt udflåd, ligesom i min tidligere graviditet der endte med sa. Jeg blev derfor sendt til scanning, han kunne desværre intet se, udover blommesækken, jeg blev derefter sendt til hjem og fik en ny tid til 2 uger efter, hvor jeg så skulle være i 8+3, heldigvis så hun en lille og med hjertelyd. I de to uger havde jeg ingen brunt udflåd. Nu de sidste par dage, har jeg oplevet en smule lyserødt blod eller meget lidt brunligt udflåd, når jeg tørrer mig. Ofte er det hvis jeg har lavet nummer to og jeg har ikke hård mave. Men jeg bliver frygtelig bekymret nu, da jeg ikke kan forstå hvorfor det skal komme. Lige pludselig synes jeg også at jeg får murren i underlivet. Er der andre der har prøvet noget lignede? Ville i bestille tid til tryghedsscanning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

hmg86

Anonym skriver:

Hej piger. 

I januar fik jeg en sa, men blev heldigvis ret hurtigt gravid igen, da jeg skulle være 6+3, oplevede jeg brunt udflåd, ligesom i min tidligere graviditet der endte med sa. Jeg blev derfor sendt til scanning, han kunne desværre intet se, udover blommesækken, jeg blev derefter sendt til hjem og fik en ny tid til 2 uger efter, hvor jeg så skulle være i 8+3, heldigvis så hun en lille og med hjertelyd. I de to uger havde jeg ingen brunt udflåd. Nu de sidste par dage, har jeg oplevet en smule lyserødt blod eller meget lidt brunligt udflåd, når jeg tørrer mig. Ofte er det hvis jeg har lavet nummer to og jeg har ikke hård mave. Men jeg bliver frygtelig bekymret nu, da jeg ikke kan forstå hvorfor det skal komme. Lige pludselig synes jeg også at jeg får murren i underlivet. Er der andre der har prøvet noget lignede? Ville i bestille tid til tryghedsscanning? 

Var selv gennem en MA og jeg ville nok få en tryghedsscanning, om ik andet så for at få ro i sindet så du kan slappe af i kroppen..

for at det er som det skal være og den lille har det godt..

Anmeld Citér

2. maj 2015

ErDetSnartNU

Jeg ville helt sikkert købe en tryghedsscanning, om ikke andet så for at kunne berolige mig selv om, at alt er som det skal være 

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg ville lige komme med en opdate. Jeg har lige været til tryghedsscanning. Det hele så heldigvis rigtig fint ud og hun kunne ikke se hvorfor jeg skulle bløde, for der var ingen blødninger i livmoderen. Men jeg har stadig brunt udflåd. Det er så frusterende. 

Anmeld Citér

2. maj 2015

FrkC

Mener at have læst herinde at der bare er nogen som bløder en smule på de tidspunkter hvor deres mens ellers normalt ville være kommet  Passer det ikke ca med tidspunkterne eller ? 

Dejligt den lille har det godt 

tillykke med graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.