Bliver crazy af ventetiden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
1 synes godt om
2. maj 2015

Musen91

Jeg er ved og blive sindsyg af min krop.
Har de sidste 2-3 dage haft ondt i lænden og stikkende smerter i siderne. Igår var jeg sikker på jeg ville få mit lort her til morgen. Problemet er bare at det har jeg ikke, og min hud bliver pænere og pænere og normalt så ligner min hud lort optil jeg skal have mit lort. Jeg har fået ømme bryster her til morgen og dette har jeg aldrig når jeg får mit lort. Er seriøst ved og gå ud af mit skind og går bare og venter på det bliver onsdag. 

Og det skal lige siges jeg har de andre gange testet før tid fordi jeg ikke kunne vente, men jeg er bare sikker på det ikke er lykkedes denne gang, derfor trækker jeg den så længe som muligt med og teste. Og har virkelig ikke gået og tænkt på hvilke signaler min krop sender. Men nu er det så meget jeg ikke kan ignorere dem og jeg har lyst til og teste hele tiden! 

Skulle bare lige ud med min frustration om min krop 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

Chellie

Du er ikke alene 

Anmeld Citér

2. maj 2015

Musen91

Chellie skriver:

Du er ikke alene 

Hvornår har du testdag?  

Anmeld Citér

2. maj 2015

Musen91

Gjorde selvfølgelig det dummeste og testede på meget lidt urin her til aften, for kunne ikke holde den længere og den var negativ som jeg havde forventet. Selvom jeg havde forventet det rammer det alligevel, men nå jeg har først testdag onsdag så kunne håbe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.