Parforhold blevet ødelagt af gravidlitet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej alle, 

jeg er gravid i uge 28 og har et lille ønske barn i maven, både mig og min mand ønskede os brændene det her barn. 

Men efter jeg er blevet gravid er det gået helt galt. Vi skændes og skændes, er uenige om alting. Og tonerne går meget højt herhjemme.

jeg er faktisk blevet helt itvivl om os som par..

synes selv ikke det er så smukt og kærligt at være gravid som jeg troede. 

Er der andre som har haft sammen oplevelse? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

Manna

Det er jeg ked af at høre. Det er jo ikke lige det man forestiller sig. Har du haft det dårligt i din graviditet? Hvor er problemets kerne? I alt fald håber jeg i får snakket og finder hinanden igen. Kram.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Frk.S

Nej, det har jeg ikke lige oplevet. Faktisk var det som om jeg blev nyforelsket i min mand.... specielt efter vores datter kom til.

Hvad er det i skændes om? Ikke at du behøver uddybe jeres problemer hvis du ikke har lyst, men er det små dumme skænderier eller er det større ting? 

Kan det være fordi du som hormonel gravid tager ting mere nært  og lettere bliver sur på ham? Jeg har et par gange selv kunnet se at jeg var urimelig overfor manden i mine graviditeter. Jeg mener selv at det var fordi jeg var gravid og ekstra hormonella. Men da jeg bestemt ikke mener at det retfærdiggør hvis man er urimelig så har jeg et par gange lige gået til ham og sagt undskyld, det var sgu ikke ok det der. Der har han heldigvis været meget forstående. 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Det er jeg ked af at høre. Det er jo ikke lige det man forestiller sig. Har du haft det dårligt i din graviditet? Hvor er problemets kerne? I alt fald håber jeg i får snakket og finder hinanden igen. Kram.

Tak for dit svar! (: 

jeg har haft det meget godt med at være gravid, det er lidt svært at blive tyk og grim, men ellers nyder jeg det.

Jeg aner ikke hvad kernen til problemet er, vi plejer ellers at være så gode til at snakke og løse tingene men ikke denne gang  

Anmeld Citér

1. maj 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Hej alle, 

jeg er gravid i uge 28 og har et lille ønske barn i maven, både mig og min mand ønskede os brændene det her barn. 

Men efter jeg er blevet gravid er det gået helt galt. Vi skændes og skændes, er uenige om alting. Og tonerne går meget højt herhjemme.

Mit forhold gik i stykker da jeg var knap 4 mdr. Henne, jeg var helt ekstremt træt og påvirket af hormoner. .. det gik ud over ham en del og jeg undskyldte altid bagefter for jeg syntes ikke det var fedt at være en sur trunte.

Han trak sig fuldstændig fra mig og gad mig ikke... ingen kys Ingen kram ...så jeg følte mig ensom og forsømt,  det hjalp bestemt ikke på mit humør.

Men da han så begyndte at ævle om venner og frihed så var det nok. Så smed jeg ham ud.... 

Men nemt har det ikke været og det er det stadigvæk ikke 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Mit forhold gik i stykker da jeg var knap 4 mdr. Henne, jeg var helt ekstremt træt og påvirket af hormoner. .. det gik ud over ham en del og jeg undskyldte altid bagefter for jeg syntes ikke det var fedt at være en sur trunte.

Han trak sig fuldstændig fra mig og gad mig ikke... ingen kys Ingen kram ...så jeg følte mig ensom og forsømt,  det hjalp bestemt ikke på mit humør.

Men da han så begyndte at ævle om venner og frihed så var det nok. Så smed jeg ham ud.... 

Men nemt har det ikke været og det er det stadigvæk ikke 

Tak for dit svar! 

Føler du at det er din skyld jeres forhold gik i stykker? Og fortryder du den dag dag? 

Anmeld Citér

1. maj 2015

jenny4

Hvis I ellers plejer at være gode sammen og tale om tingene, så prøv da at tage en snak med ham om, at du er ked af, at I ikke er som I plejer, og at du ved at noget af det måske skyldes hormoner hos dig. Se om I ikke kan enes om at være trætte af situationen og få lavet nogle spilleregler, så I ikke bruger tiden på at småskændes. 

Anmeld Citér

2. maj 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Tak for dit svar! 

Føler du at det er din skyld jeres forhold gik i stykker? Og fortryder du den dag dag? 

Jeg føler det er vores begges skyld, jeg var urimelig til tider og han var uden forståelse for de forandringer graviditet medførte.

Om jeg fortryder. ..... Både og, at sidde med en kæreste der lige pludselig vil have sin frihed og venner og lød som en på 15 år..... det kunne jeg ikke leve med.

Anmeld Citér

2. maj 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Hej alle, 

Tænker lidt, at kan forholdet ikke klare en graviditet så bliver det da endnu sværere at blive sammen med et spædbarn.. Der er ikke noget der tærer mere på krafterne end en baby der græder flere nætter og dage, manglende søvn og frustration. Håber i får løst det inden baby kommer og bliver stærkere af det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.