Er der nogen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. maj 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der har prøvet at være tæt på at blive forladt af kæresten eller været enige om at gå fra hinanden men ikke blev det alligevel?? Hvad var det der gjorde at I alligevel blev sammen og hvordan har I det nu??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

April-baby

Ved ikke om det tæller, når det er en selv, for så har jeg.

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Ved ikke om det tæller, når det er en selv, for så har jeg.

Jo det er fint. Fortæl, fortæl

Anmeld Citér

1. maj 2015

MediaAnarchy

Vi har været ved at gå fra hinanden, og er blevet sammen fordi vi begge to besluttede os fo at arbejde på, og ændre, nogle ting. Og desuden besluttede os på at være tålmodige med hinandens proces i at ændre os.
Jeg vil ikke udpensle det mere her, men har du flere spørgsmål, kan du skrive til mig

Anmeld Citér

1. maj 2015

April-baby

Anonym skriver:

Jo det er fint. Fortæl, fortæl

Jamen jeg blev træt af at han aldrig var hjemme, og især når han dummede sig gang på gang, seks gange i graviditeten og en gang inden. Og idag er det virkelig anspændt, han tager ikke overs datter når jeg ber ham om det, han tager sine egne behov først. Men tror bestemt det har meget at gøre med hvad personen har gjort og sådan.

Anmeld Citér

1. maj 2015

MKN_96

Jeg har prøvet det 

Vi havde været sammen i et par måneder, og kunne ikke ses så tit pga distance, så meget foregik over SMS, og vi misforstod tit hinanden og blev uvenner. Min kæreste havde også førhen været vant til at få sin vilje og få andre til at føje ham og tilslutte sig hans meninger, så jeg følte at ham overrumplede mig meget, og ikke gav mig plads til at være mig med mine holdninger, meninger og udsagn. Til sidst blev det hele bare for meget, så jeg kørte hjem til ham og hentede mine ting og gav ham hans nøgle. Vi faldt dog i snak, og endte med at få snakket meget fornuftigt om mange af tingene... Vi blev enige om at give det et forsøg mere, og den dag i dag kører alt på skinner (næsten) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.