opbevaring af tøj klemmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2015

helle85

Jossphine skriver:

Den kurv med hank de kom i  

vi plejer bare at købe dem der er i poser 

men kunne godt tænke mig en kurv som kunne hænge på tørrestativet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

loop

ja som overskriften siger hvordan opbevare i jeres tøj klemmer??

mine bliver altid væk eller gå i stykker

Jeg har dem i en boks med låg. Du ved dem der man kan få i alle størrelse, hvor man klikker "håndtagene" op over låget, så det lukker tæt.

hvis de bliver våde, tørrer jeg dem inden jeg kommer dem i boksen, ellers ruster de.

Plastic mørner i sol, og derfor kan de let brække, hvis man bare lader dem sidde på snoren.

Jeg synes dog kvaliteten nu om dage er dårlig på klemmer. De holder ikke ret længe.

Er der nogen der kender til nogen gode holdbare klemmer, der er stramme i fjederen ? (ikke træklemmer).

Anmeld Citér

2. maj 2015

helle85

loop skriver:

Jeg har dem i en boks med låg. Du ved dem der man kan få i alle størrelse, hvor man klikker "håndtagene" op over låget, så det lukker tæt.

hvis de bliver våde, tørrer jeg dem inden jeg kommer dem i boksen, ellers ruster de.

Plastic mørner i sol, og derfor kan de let brække, hvis man bare lader dem sidde på snoren.

Jeg synes dog kvaliteten nu om dage er dårlig på klemmer. De holder ikke ret længe.

Er der nogen der kender til nogen gode holdbare klemmer, der er stramme i fjederen ? (ikke træklemmer).

tak så er der da en god grund til de ikke holde 

nu har jeg kun prøvet de billige men har du prøvet dem her da de ser bedre ud???

Anmeld Citér

2. maj 2015

helle85

loop skriver:

hov glemte link 

http://www.harald-nyborg.dk/p5939/toejklemme-luksus-20-stk

Anmeld Citér

2. maj 2015

loop

helle85 skriver:

hov glemte link 

http://www.harald-nyborg.dk/p5939/toejklemme-luksus-20-stk

Ikke lige fra harald nyborg, men nogen lignende, og de er også for slappe synes jeg.

min mor har stadig de samme klemmer, som hun havde da jeg var barn! Og jeg er 40, så kvaliteten må have været en anden dengang.

Anmeld Citér

2. maj 2015

helle85

loop skriver:

Ikke lige fra harald nyborg, men nogen lignende, og de er også for slappe synes jeg.

min mor har stadig de samme klemmer, som hun havde da jeg var barn! Og jeg er 40, så kvaliteten må have været en anden dengang.

ok 

ja så må de have været meget bedre den gang 

Anmeld Citér

2. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
helle85 skriver:

bliver den så ikke fyldt med vand nå det regner eller er det under halvtag???

Nej det er ikke under halvtag, men hun har med hammer og søm slået nogle huller i bunden. Så nu er den kun til det formål

Anmeld Citér

2. maj 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Frostpose med en klemme i toppen så den hænger fast i nogle "tremmer" der er henover tørretumbleren...

Anmeld Citér

2. maj 2015

Cassiopeia

prøve at skrive klemmepose i google og søg i billeder, så kommer der mange gode og søde ideér frem 

Anmeld Citér

2. maj 2015

helle85

Cassiopeia skriver:

prøve at skrive klemmepose i google og søg i billeder, så kommer der mange gode og søde ideér frem 

mange tak

nu har jeg fundet en jeg skal have 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.