Ønsker til fødselsdag :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
7 svar
3 synes godt om
30. april 2015

Husmor Micka

Hejsa alle sammen

Sidder her og spekulerer, som en gal

Kæresten og jeg tænker at holde en fælles fødselsdag i start juli og jeg sidder nu og bikser en invitation sammen, men men men, hvad gør man ang. ønskesedler og hvad kan man f.eks. ønske sig?

Jeg er i gang med en ønskeseddel for os hver og en fælles... Ved så ikke om de alle 3 skal sendes med invitationerne eller om det kun skal være fælles ønskerne?

Håber nogen kan hjælpe mig - på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

MorTilN

Husmor Micka skriver:

Hejsa alle sammen

Kæresten og jeg tænker at holde en fælles fødselsdag i start juli og jeg sidder nu og bikser en invitation sammen, men men men, hvad gør man ang. ønskesedler og hvad kan man f.eks. ønske sig?

Jeg er i gang med en ønskeseddel for os hver og en fælles... Ved så ikke om de alle 3 skal sendes med invitationerne eller om det kun skal være fælles ønskerne?

Jeg ville sende alle 3 så kan folk selv vælge om de vil give fælles gave eller en gave til jer hver

Anmeld Citér

30. april 2015

jenny4

Husmor Micka skriver:

Hejsa alle sammen

Personligt ville jeg aldrig sende ønsker med invitationerne, men vente til folk selv bad om dem.

Anmeld Citér

30. april 2015

Husmor Micka

Anonymbebs skriver:

Jeg ville sende alle 3 så kan folk selv vælge om de vil give fælles gave eller en gave til jer hver

Tak det er også det jeg selv hælder mest til at gøre

Anmeld Citér

30. april 2015

Husmor Micka

jenny4 skriver:

Personligt ville jeg aldrig sende ønsker med invitationerne, men vente til folk selv bad om dem.

Jeg har heller aldrig sendt med før, men efter familiens ønske gennem mange år, så er jeg nu gået med til at sende ønskeseddel med fra start...

Og i denne omgang har jeg ikke helt tids plads til at skulle sende mails løbende osv... Det skal helst være lidt "nemt" da jeg har meget om ørerne

Anmeld Citér

30. april 2015

Frk.S

Personligt ville jeg aldrig sende ønskeseddel med en invitation. Den kan eftersendes hvis folk beder om den.

MEN, hvis du vælger at gøre det, hvorfor så ikke bare sende det hele? 

Anmeld Citér

30. april 2015

Husmor Micka

Frk.S skriver:

Personligt ville jeg aldrig sende ønskeseddel med en invitation. Den kan eftersendes hvis folk beder om den.

MEN, hvis du vælger at gøre det, hvorfor så ikke bare sende det hele? 

Det vil jeg så gøre

Anmeld Citér

30. april 2015

Husmor Micka

Nogen som har idéer til ønsker??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.