Snak med din mand.. Sørg for at have hans støtte.
Sig til hende at du er glad for at hun er der og at hun vil hjælpe, men at du har brug for plads, at det er for voldsomt for dig.
Og at hun skal lade vær med at røre din mave(Der er ikke mange der kan li det)
Og planlæg hvordan i gør til fødslen, så hun ikke dukker op lige efter du har født(Kunne jeg godt forestille mig at hun kunne finde på)
Jeg er sikker på at hun gør det i god mening, men det er jer der skal sige stop, at hun skal gå lidt tilbage og give jer lidt pres, for ellers ender det præcis i dårlig stemning.
Sæt dig ned med din mand, fortæl ham hvordan du har det og han kan fortælle hvordan han oplever det, og så finder i en løsning, så ingen bliver såret.
Ja, om hun vidste hvornår jeg gik ind på hospitalet, vilde hun være typen der kunne finde på, at gå rundt på fødegangen, og lede efter os, om det tog for lang tid. 
Helgivis kan min kæreste se det, problemet er der. det er bare det, han bliver rigtigt vred på hende, og skælder hende ud. 
Men måske er vi kommet dertil nu, fordi jeg er så drænet nu.
- skal jeg få ham til, at sige til hende, jeg vil ikke ha hun rører min mave igen? eller skal jeg selv sige det?
- SÅ kan kæresten sige, vi har brug, for plads, til vores egen familie nu, og hun må altså vente 
- det er bare fordi jeg har en mor der ligeglad med børnebørn, så jeg vil ikke miste svigermor kærlighed til baby.
Hun er bare blevet for meget nu