Bekymret over kroppens forandringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
2 synes godt om
30. april 2015

Mrs.David

Hej Piger. 

Jeg er i 17. Uge og har en lillle bekymring. Jeg har netop været ved sygeplejersken hos lægen (pga. Rutine blødprøve) som bare fejede mig af, så bliver altså lige nødt til at høre om jeg bare er pjattet eller virkelig skal være bekymret

Før graviditet kunne jeg i hele min cyklus mærke min "livmoderhals" - sygeplejersken nævner at den kan man aldrig mærke - men jeg har før kunne mærke "noget" som har en lille åbning og som ændredede hårdhed og placering igennem min cyklus. 

Den er nu pist forsvundet. - trukket fuldstændig op. 

Jeg blev testet for blærebetændelse, og der var intet. 

Er der andre der oplever det samme? Og hvad kan det være?  Skal jeg "banke i bordet" og få en læge til at undersøge mig? Eller er det vitte rligt bare mig der render og er bekymret over ingenting

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du skal ihvertfald ikke gå og pille ved din livmoderhals når du er gravid

Hvorfor du gjorde det, da du ikke var gravid, forstår jeg heller ikke.

Lad da dit underliv være, så du ikke fremprovokerer en hel masse.

Anmeld Citér

30. april 2015

Manna

Jeg var engang bange for jeg havde nedsunket livmoder og mærkede efter. Nogle gange kunne jeg mærke den. Andre ikke. Jeg tror på bækkenbundsøvelser fik strammet op. Men det kunne da sagtens være hormonelt betinget også.

der er intet i vejen med sund nysgerrighed bare du sørger for at holde god hygiegne. Jeg bill altid bruge engangshandsker v undersøgelse.

fortsat god graviditet.

Anmeld Citér

30. april 2015

Mrs.David

EBK skriver:

Du skal ihvertfald ikke gå og pille ved din livmoderhals når du er gravid

Hvorfor du gjorde det, da du ikke var gravid, forstår jeg heller ikke.

Lad da dit underliv være, så du ikke fremprovokerer en hel masse.

Nu er det ikke sådan at jeg bare går og piller uhæmmet, men ynder nu at tilfredsstille mig selv og somme tider inkludere det så en finger eller to.
At dette "noget" så normalt sidder så langt nede at jeg kan mærke den er jo bare sådan jeg er bygget.

Men tak for den løftede pegefinger, det er helt sikkert noget jeg kan bruge til noget.

Anmeld Citér

30. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mrs.David skriver:

Nu er det ikke sådan at jeg bare går og piller uhæmmet, men ynder nu at tilfredsstille mig selv og somme tider inkludere det så en finger eller to.
At dette "noget" så normalt sidder så langt nede at jeg kan mærke den er jo bare sådan jeg er bygget.

Men tak for den løftede pegefinger, det er helt sikkert noget jeg kan bruge til noget.

Men der er da ingen grund til at du skal mærke på livmoderhalsen, fordi du har en intim stund med dig selv? 

Hvad skulle formålet være, udover du kan få provokeret en hel masse, få bakterier m.m. Derop. 

Synes faktisk det er en rigtig dum idé, især når du er gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.