ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
9 svar
1 synes godt om
30. april 2015

Anonym trådstarter

Hej 

Jeh har siden dag 8 tage ægløsnings teste. Da jeg har cyklusser mellem 26 og 32 dage . det er så først idag på dag 14 at man kan se en svag streg uden at skulle ane noget. Betyder det så at ægløsning er nær da jeg også har en øget sexlyst samt en masse æggehvide udflåd. Spørg ind til det pga jeg ikke ved en dyt og ægløsningsteste udover at test stregeb skal være tysligere en kontrol stregen.

Har taget et billed af testen fra igår og idag 

Den der er øverst er fra igår og den anden er lige taget her for 20 min siden .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

MMOGM

De er begge desværre negative 

Anmeld Citér

30. april 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

De er begge desværre negative 

Det ved jeg. Mit spørgsmål var også om at den positive test mon snart nærmer sig  efter som den nederste test er lidt mere tydligere end den fra igår

Anmeld Citér

30. april 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Det ved jeg. Mit spørgsmål var også om at den positive test mon snart nærmer sig  efter som den nederste test er lidt mere tydligere end den fra igår

Sorry det missede jeg helt 

mine har desværre svinget i mange dage, nogle mere positive end andre, så det er desværre svært at sige 

Anmeld Citér

30. april 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Sorry det missede jeg helt 

mine har desværre svinget i mange dage, nogle mere positive end andre, så det er desværre svært at sige 

Helt iorden. men de andre kan man dårlig nok ane stregen og idag er den tydligere end de andre dage. 

Anmeld Citér

30. april 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Helt iorden. men de andre kan man dårlig nok ane stregen og idag er den tydligere end de andre dage. 

Mine ser sådan her ud, og har ikke haft en positiv endnu  og det er over ca 1 uge de er taget 

Anmeld Citér

30. april 2015

Anonym trådstarter

Ja de skifter lidt . men tænker lidt når jeg har ægløsningsudflpd samt øget sexlyst må det vælg vetyde at ægløsning nærmer sig . 

Anmeld Citér

30. april 2015

MMOGM

Anonym skriver:

Ja de skifter lidt . men tænker lidt når jeg har ægløsningsudflpd samt øget sexlyst må det vælg vetyde at ægløsning nærmer sig . 

Ja. I forgårs havde jeg samme

symptomer som du beskriver, og det samme igår. Og idag er min æl test lige ved at være der  så det kan være  at din er positiv om nogle dage 

Anmeld Citér

30. april 2015

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Ja. I forgårs havde jeg samme

symptomer som du beskriver, og det samme igår. Og idag er min æl test lige ved at være der  så det kan være  at din er positiv om nogle dage 

Ja  nu tog jeg dog ægløsnings teste for at finde ud af hvornår ca jeg har ægløsning også ville det da ikke gøre noget hvis vi kunne få en lille bror eller søster

Anmeld Citér

30. april 2015

Anonym trådstarter

Tog en test mere her kl 18 nu har jeg så taget et billede af dem alle indtil nu tror en positiv ægløsnings test nærmer sig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.