Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Når man skal have lavet en læge erklæring fordi man har bækkenløsning og skal sygemeldes.. Koster denne læge erklæring noget så?? - for det gør den jo hvis man skal have lavet til kørekort?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Når man skal have lavet en læge erklæring fordi man har bækkenløsning og skal sygemeldes.. Koster denne læge erklæring noget så?? - for det gør den jo hvis man skal have lavet til kørekort?
Du skal først ha lavet en læge erklæring når din arbejdsgiver beder om en - og så skal de betale for den men du kan godt sygemeldes inden
jeg kan ikke huske hvad den koster.
Okay det vil jeg lige sige til min chef så, fordi han vil nemlig ikke se en lægeerklæring men det er fordi at han gerne ville have det på det rene hvis udbetaling danmark krævede det nemlig !
I skal lave en mulighedserklæring.
EBK skriver: I skal lave en mulighedserklæring.
All right, er det noget man betaler for? det er evt ikke noget jeg har hørt om nemlig hehe
Da jeg skulle sygemeldes, tog jeg til lægen fortalte lægen hvordan og hvor ledes, os ringede jeg til jobcebtret " er på kontanthjælp " os skal de kontakte min læge for at få den, så skal man ikke betale (: sådan gjorde jeg hvertfald
Udbetaling dk beder automatisk om en - du får besked via e-boks, din arbejdsgiver via mail og blanketten sendes elektronisk til din læge. Så laver du en tid hos lægen og de sender den så retur til udbetaling dk. Hvis din chef vil have en, kan du jo bede om en kopi.
jenny4 skriver: Udbetaling dk beder automatisk om en - du får besked via e-boks, din arbejdsgiver via mail og blanketten sendes elektronisk til din læge. Så laver du en tid hos lægen og de sender den så retur til udbetaling dk. Hvis din chef vil have en, kan du jo bede om en kopi.
Okay super så jeg skal bare tage derned og få lavet en og udfylde hvem mit læge hus er? og så sender de til udbetaling danmark eller hvordan? ellers må lægen da næsten også vide det tænker jeg
Anonym skriver: Okay super så jeg skal bare tage derned og få lavet en og udfylde hvem mit læge hus er? og så sender de til udbetaling danmark eller hvordan? ellers må lægen da næsten også vide det tænker jeg
Udbetaling dk sender selv den tomme erklæring til din læge, så I sammen kan udfylde den og din læge kan sende retur.
Tusind tak for svar, har nu lige modtaget min arbejdes giver har oplyst min sidste dag som jeg skulle videre sende og nu venter jeg på de 15 dage tak for hjælp
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128