sundhedsstyrelsen a hva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. april 2015

silassui

er igang med 3 forsøg via iui behandling.

Har i alt betalt 16000 til sædbank og 1500 til klinikken og 424 kr. Til apoteket, nu har jeg så fået brev fra sundhedsstyrelsen og fået kronikertilskud i forbindelse med behandling men kun hvis jeg altså handler på apoteket for over 17738 kr inden år 2016 så min egenbetaling 3830 kr. Hihi a hva for noget bare det også galt sædbanken så

kunne da følge det hvis jeg skulle tage hormoner

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

Lisbeth1985

silassui skriver:

Har i alt betalt 16000 til sædbank og 1500 til klinikken og 424 kr. Til apoteket, nu har jeg så fået brev fra sundhedsstyrelsen og fået kronikertilskud i forbindelse med behandling men kun hvis jeg altså handler på apoteket for over 17738 kr inden år 2016 så min egenbetaling 3830 kr. Hihi a hva for noget bare det også galt sædbanken så

Det er måske ikke relevant nu,men du bliver glad for det,hvis i skal videre til IVF:-)

Anmeld Citér

30. april 2015

modesty

silassui skriver:

Må jeg spørge hvorfor I selv skal betale for sæden? 

Anmeld Citér

7. maj 2015

silassui

modesty skriver:

Må jeg spørge hvorfor I selv skal betale for sæden? 

ja selve.

Fordi jeg er henvist til en privat klinik

Anmeld Citér

7. maj 2015

silassui

Lisbeth1985 skriver:

Det er måske ikke relevant nu,men du bliver glad for det,hvis i skal videre til IVF:-)

ok ja må være en del dyrer så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.