Danske bank netbank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
3 svar
1 synes godt om
30. april 2015

MiniMor

Jeg kan hverken logge på mobilbank eller netbank fra computeren. Fra mobilbank siger den bare "Der er sket en fejl", når jeg taster koden, og fra PC når den slet ikke dertil hvor den loader NEM-ID boksen. Men det der undrer mig er, at under danske banks driftstatus står der bare "Normal drift". Så er der andre med problemer, eller er det bare mig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

Troldemommi

MiniMor skriver:

Jeg kan hverken logge på mobilbank eller netbank fra computeren. Fra mobilbank siger den bare "Der er sket en fejl", når jeg taster koden, og fra PC når den slet ikke dertil hvor den loader NEM-ID boksen. Men det der undrer mig er, at under danske banks driftstatus står der bare "Normal drift". Så er der andre med problemer, eller er det bare mig? 

Jeg kan heller ikke logge på, men det bliver sikkert snart fixet :-)

Anmeld Citér

30. april 2015

Flødebollen

MiniMor skriver:

bankerne har haft nogle problemer med løn i dag - mon ikke, det hænger sammen

Anmeld Citér

30. april 2015

MiniMor

Tak piger, det virker nu  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.