abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
1 synes godt om
30. april 2015

Anonym trådstarter

Hej piger hvis nu man er 4-5 uger henne Og er begyndt at abortere eller hvad det nu hedder i det stadie. HvOg hurtigt vil testen så blive negativ? Eller bliver den bare svagere og svagere?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Hej piger hvis nu man er 4-5 uger henne Og er begyndt at abortere eller hvad det nu hedder i det stadie. HvOg hurtigt vil testen så blive negativ? Eller bliver den bare svagere og svagere?  

Der kan gå noget tid .... men hvorfor blive ved at teste hvis du ved du er ved at abortere

Anmeld Citér

30. april 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Der kan gå noget tid .... men hvorfor blive ved at teste hvis du ved du er ved at abortere

Det ved jeg heller ikke om jeg er men er bange for det for synes mens smerter tager til. Bare for at forberede mig på om det var ved at ske

Anmeld Citér

30. april 2015

o1Mutte

Du kan se mine test. Jeg tog ikke flere da jeg blev fulgt med blodprøver.. 

1. billede : 5+0

2. billede 5+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. april 2015

Flødebollen

Det ved jeg heller ikke om jeg er men er bange for det for synes mens smerter tager til. Bare for at forberede mig på om det var ved at ske

1) Det er svært at forberede sig på, uanset hvor meget du prøver. (Siger en, der HAR prøvet det)

2) Hvis du er over 4+0 kan udviklingen/eller mangel på samme, på dine tests have mange forskellige årsager. En forestående abort er kun en enkelt af dem. Det kan være mængden af væske eller andet, der går ind og påvirker.

Lad være med at hyl dig selv ud af den uden grund. Hvis ikke du bløder, er alt formentlig ok. De såkaldte ligamentsmerter kan godt forveksles med menssmerter, og de førstnævnte er helt normale - også i starten af en graviditet, da alt udvider sig og arbejder.

Så gør dig og dit foster i maven den tjeneste at prøve at være rolig omkring det. Det er langt det sundeste for både dig og det/den/han/hun

Anmeld Citér

30. april 2015

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

1) Det er svært at forberede sig på, uanset hvor meget du prøver. (Siger en, der HAR prøvet det)

2) Hvis du er over 4+0 kan udviklingen/eller mangel på samme, på dine tests have mange forskellige årsager. En forestående abort er kun en enkelt af dem. Det kan være mængden af væske eller andet, der går ind og påvirker.

Lad være med at hyl dig selv ud af den uden grund. Hvis ikke du bløder, er alt formentlig ok. De såkaldte ligamentsmerter kan godt forveksles med menssmerter, og de førstnævnte er helt normale - også i starten af en graviditet, da alt udvider sig og arbejder.

Så gør dig og dit foster i maven den tjeneste at prøve at være rolig omkring det. Det er langt det sundeste for både dig og det/den/han/hun

Brunt udflåd til morgen og en test der ser sådan ud.. Hvor har jeg bare ikke lyst til at tage til lægen nu!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. april 2015

aarhusmor

Anonym skriver:

Brunt udflåd til morgen og en test der ser sådan ud.. Hvor har jeg bare ikke lyst til at tage til lægen nu!!!

Det kan ske næsten fra den ene dag til den anden at farven i felt nr. 2 forsvinder og andre gange kan det ske over lang tid - det kommer mest an på om man bløder eller ej. Altså ved en MA kan der gå lang tid.

Hvis du kun er 4-5 uger henne, behøver du ikke tage til lægen. Jeg plejer kun at gå til lægen når jeg taber senere end uge 7 - men jeg har også tabt uendeligt mange og i starten gik jeg til lægen, men de gør aldrig noget, hjælper ikke med noget. Men det er selvfølgelig godt at få det dokumenteret så man senere kan få hjælp, hvis det er nødvendigt.

En god ting er dog, at når man lige har været gravid, så er det lettere at blive gravid igen. Det plejede at være det der holdt mig lidt oppe humørmæssigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.