Nøøj hvor er jeg tosset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Mira0911

Fik et opkald af min kæreste.. Virkelig et møgfald af... Han var træt af ham som havde købt peugeoten af os, at han ikke havde fået den omregistreret osv... Køberen var ude ved os for 14 dage siden og skulle have min kæreste til at skrive under på noget papir værk...

Min kæreste har skrevet og ringet til køberen utallige gange, for at høre om han har fået det ordnet... Køberen reagerede slet ikke...

Min kæreste sagde så igår, han vil køre direkte hjem til ham idag og få fat på ham på den måde.. Vi kender køberen...

Køberen har så skrevet en sms  til min kæreste idag, at han lige kommer op på hans arbejde og skal have ham til at skrive under på noget mere...

Jeg synes det er dårligt af køberen, han ikke har reageret på noget som helst...
Han siger så han skal nok komme på motorkontoret idag, det er sidste dag idag, han har til at få den omregistreret...

Jeg forstår slet ikke at jeg skulle have et møgfald over at han ikke har reageret... Jeg har ikke noget med det at gøre.. Det er imellem de to...

Jeg er hel paf over jeg skulle have møgfaldet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

mariamiss6

Dutte84 skriver:

Fik et opkald af min kæreste.. Virkelig et møgfald af... Han var træt af ham som havde købt peugeoten af os, at han ikke havde fået den omregistreret osv... Køberen var ude ved os for 14 dage siden og skulle have min kæreste til at skrive under på noget papir værk...

Min kæreste har skrevet og ringet til køberen utallige gange, for at høre om han har fået det ordnet... Køberen reagerede slet ikke...

Min kæreste sagde så igår, han vil køre direkte hjem til ham idag og få fat på ham på den måde.. Vi kender køberen...

Køberen har så skrevet en sms  til min kæreste idag, at han lige kommer op på hans arbejde og skal have ham til at skrive under på noget mere...

Jeg synes det er dårligt af køberen, han ikke har reageret på noget som helst...
Han siger så han skal nok komme på motorkontoret idag, det er sidste dag idag, han har til at få den omregistreret...

Jeg forstår slet ikke at jeg skulle have et møgfald over at han ikke har reageret... Jeg har ikke noget med det at gøre.. Det er imellem de to...

Jeg er hel paf over jeg skulle have møgfaldet...

Tror du ikke bare han havde brug for at få luftet det ud????

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Tror du ikke bare han havde brug for at få luftet det ud????

Jo det kan godt være... Men derfor skal det ikke gå udover mig..  Så kunne han have sagt det til køberen istedet for... Eller flippe ud på en dum pind istedet for...

Anmeld

11. september 2009

SaNiNa

tror ikke du skal tage det til dig til kæreste er nok bare frusteret over at den ikke er blevet omregistret endnu. da vi købte vore hvade vi 3 uger til at fået gjort i og tror da osse vi første fikdet gjort en af de sidate dag...

Det er osse en af grunde til at der ikke skal være noget med penge mellem venner. det lærte vi da manden arbejde for en af hans rigtig gode venenr er de så ikke mere men ahn fik lige pludselig ikke løn og der var en masse andre underlig ting. efter ½ år fik han pengede gemmen garntifonden.

men lad være at tage det til dig, men sig stille og rolig til ham når han kommer hjem at det gjorde dig ked af det og så lad det være ved det.

Anmeld

11. september 2009

RumlesMor

Altså i følge loven har køber 3 uger til at omregistere bilen, gør han ikke det - så kan I få jeres forsikrings selskab til at "afmelde bilen". De sender så en "rød afmelding", der er en besked til politiet om at denne bil ikke længere er forsikret. I skal blot kunne fremvise en købsaftale på at bilen er solgt. :-)

Og jeg tror også din kæreste har haft brug for luft, og når han kommer hjem senere fortæller du ham, at det ikke er fair du får møgfaldet - er sikker på at han undskylder straks!

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

tror ikke du skal tage det til dig til kæreste er nok bare frusteret over at den ikke er blevet omregistret endnu. da vi købte vore hvade vi 3 uger til at fået gjort i og tror da osse vi første fikdet gjort en af de sidate dag...

Det er osse en af grunde til at der ikke skal være noget med penge mellem venner. det lærte vi da manden arbejde for en af hans rigtig gode venenr er de så ikke mere men ahn fik lige pludselig ikke løn og der var en masse andre underlig ting. efter ½ år fik han pengede gemmen garntifonden.

men lad være at tage det til dig, men sig stille og rolig til ham når han kommer hjem at det gjorde dig ked af det og så lad det være ved det.

Ja det må jeg jo... Køberen har sagt tit, jeg tager på motorkontoret imorgen...

Noget skidt med din mand - dengang...

Jeg er helt sikkert i bedre humør når han kommer hjem... Og det er han sikkert os...

Anmeld

11. september 2009

Maise

Fustrationer går som oftest ud over dem man elsker mest, fordi man elsker hinanden betingelsesløst. Jeg giver dig ret i at det ikke er fair og synes da at du skal sige til ham at du godt kan forstå hans fustrationer, men at du altså blev ked af det møganfald han gav dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.