Fik et opkald af min kæreste.. Virkelig et møgfald af... Han var træt af ham som havde købt peugeoten af os, at han ikke havde fået den omregistreret osv... Køberen var ude ved os for 14 dage siden og skulle have min kæreste til at skrive under på noget papir værk...
Min kæreste har skrevet og ringet til køberen utallige gange, for at høre om han har fået det ordnet... Køberen reagerede slet ikke...
Min kæreste sagde så igår, han vil køre direkte hjem til ham idag og få fat på ham på den måde.. Vi kender køberen...
Køberen har så skrevet en sms til min kæreste idag, at han lige kommer op på hans arbejde og skal have ham til at skrive under på noget mere...
Jeg synes det er dårligt af køberen, han ikke har reageret på noget som helst...
Han siger så han skal nok komme på motorkontoret idag, det er sidste dag idag, han har til at få den omregistreret...
Jeg forstår slet ikke at jeg skulle have et møgfald over at han ikke har reageret... Jeg har ikke noget med det at gøre.. Det er imellem de to...
Jeg er hel paf over jeg skulle have møgfaldet...
Anmeld