Frunielsen81 skriver:
Hej de damer...
ja, så er fru Nielsen her sgu i tvivl igen.... Er 6+3 idag og er 1 gangs gravid, så har jo ikke prøvet alt det her før....
Mit spg er.... Vi har et lille køleskab stående ude (under tag) til kolde drikke om sommeren... Dette har jo så været slukket i et 1/2 års tid.... Ville så lige tjekke det idag, da det forhåbentlig snart er tid til at vi skal bruge det igen... Problemet er så at det ikke er blevet tømt da min mand slukkede det i efteråret.... Der var sodavand/øl/somersby i det... Men også et glas syltede agurker og rødkål (begge uåbnet) samt en pose ærter i fryseren... De var jo selvfølgelig gået i råd (ja jeg ved godt det er herre klamt) jeg tog rengørigshandsker på, og tømte det og gik igang med at gøre det rent... Med varmt vand og opvaskemiddel... Så ingen skarpe kemikalier... Men som i nok har fætter stank det SÅ forfærdeligt.... Grunden til min tråd er, at jeg her til aften har fået vildt ondt i maven... Det murre og gør ved dernede.... Håber selvfølgelig bare at det er en tilfældighed ift at være nygravid... Men var det dumt at gå i gang med? Skulle jeg have ladet det være?
Så længe du ikke har brugt skrappe kemikalier, men bare almindelig opvaskemiddel og vand, så er du på sikker grund 
Murren/smerter i underlivet er fordi din krop arbejder og det er helt normalt. Du vil nok opleve mens ligende smerter flere gange helt indtil omkring uge 12, det er ligamentssmerter og er fordi ledbånd mv. strækkes.
Og stort tillykke med graviditeten 
Anmeld
Citér