Barn med doner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
9 svar
1 synes godt om
29. april 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Hejsa.

Er der nogen her inde som har valgt at få et barn selvom de ingen kæreste har og dette så er med en kendt/ukendt doner ?

Vil gerne skrive sammen med en/flere som sidder i det nu eller har været gennem dette.

Jeg står selv og skal i gang til foråret hvis alt flasker sig, dog har jeg en del vægt der skal væk først.

Håber på nogen vil svare som har været i samme situation

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

silassui

SANIE89 skriver:

Hejsa.

Er der nogen her inde som har valgt at få et barn selvom de ingen kæreste har og dette så er med en kendt/ukendt doner ?

Vil gerne skrive sammen med en/flere som sidder i det nu eller har været gennem dette.

Jeg står selv og skal i gang til foråret hvis alt flasker sig, dog har jeg en del vægt der skal væk først.

Håber på nogen vil svare som har været i samme situation

Har 2 børn nr 2 med ukendt donor. Og er nu i iui behandling for at få det 3 .

er der noget specifikt du vil vide?

Anmeld Citér

29. april 2015

SANIE89

Gerne hvilke tanker du har gjort dig ? Om du skal vælge kendt eller ukendt. Ved ikke hvilke regler der er når jeg skal i ovn i det offentlige. 

Det vil Være mit første barn. Så gerne alt du syntes kunne Være smart for mig at vide

Anmeld Citér

30. april 2015

silassui

SANIE89 skriver:

Gerne hvilke tanker du har gjort dig ? Om du skal vælge kendt eller ukendt. Ved ikke hvilke regler der er når jeg skal i ovn i det offentlige. 

Det vil Være mit første barn. Så gerne alt du syntes kunne Være smart for mig at vide

Da jeg fik første barn med donor var det kun muligt med ukendt donor. Med nr 2  donor barn vælger jeg bevidst ukendt, alene fordi mit første barn var med ukendt.

Jeg går på privat klinik dog med henvisning fra lægen, så kender ikke rigtig regler osv i det offentlige. Ang tanker så efter jeg fik første barn med ukendt far kan jeg slet ikke forestille mig livet med en mand vi har det helt fantastisk alene. Skal så også lige siges at jeg ikke har været så heldig med mine valg af mænd

Anmeld Citér

30. april 2015

silassui

silassui skriver:

Da jeg fik første barn med donor var det kun muligt med ukendt donor. Med nr 2  donor barn vælger jeg bevidst ukendt, alene fordi mit første barn var med ukendt.

Jeg går på privat klinik dog med henvisning fra lægen, så kender ikke rigtig regler osv i det offentlige. Ang tanker så efter jeg fik første barn med ukendt far kan jeg slet ikke forestille mig livet med en mand vi har det helt fantastisk alene. Skal så også lige siges at jeg ikke har været så heldig med mine valg af mænd

Hov kan egentlig huske at jeg til at starte med tænkte hold kæ... Hvor er det et egoistisk valg og kommer børnene til at mangle mandlige rollemodeller og bla bla men ingen af mine børn har endnu spurgt til det de ikke har en far. Min søn er 7 han plejer at svare når han bliver spurgt "alle børn har en far, jeg kender bare ikke min"

Anmeld Citér

30. april 2015

silassui

silassui skriver:

Hov kan egentlig huske at jeg til at starte med tænkte hold kæ... Hvor er det et egoistisk valg og kommer børnene til at mangle mandlige rollemodeller og bla bla men ingen af mine børn har endnu spurgt til det de ikke har en far. Min søn er 7 han plejer at svare når han bliver spurgt "alle børn har en far, jeg kender bare ikke min"

hav og ang donor gik jeg efter den der lign min søns gar mest altså ang højde vægt øjen farve og hårfarve. Men ellers tror jeg egentlig jeg ville gå efter den type jeg troede jeg ville finde mest tiltrækkende

Anmeld Citér

30. april 2015

SANIE89

Tænker også at den doner jeg skal finde skal ligne mig mest for at få et barn der ligner mig mest

Tak for dine kommentarer. kom gerne med flere hvis du har noget du syntes er godt at vide.

Ja jeg tænker da også om det er egoistisk men er kommet frem til at det syntes jeg ikke det er. der er så mange børn som lever med 2 forældre hvor den ene ikke gider barnet og det tror jeg er værre end at der aldrig har været en i barnets liv.

Anmeld Citér

30. april 2015

silassui

måske du skal gå ind og læse om donor på cryos

Anmeld Citér

30. april 2015

SANIE89

Tak det vil jeg prøve Ved ikke rigtig noget om det

Anmeld Citér

30. april 2015

Musen91

Jeg er igang nu. 

Så hvis du har spørgsmål kan du bare skrive en privat besked så svarer jeg gerne  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.