Graviditet efter udtagelse af hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.652 visninger
20 svar
2 synes godt om
29. april 2015

SilverShape

Hej Tøser. 

Jeg har netop idag fået fjernet min hormonspiral, som jeg har haft igennem 2 år og 2 måneder i forhåbningen om at der skal komme en lille ny til! 

Derfor håber jeg at en af jer skønne kvinder kan hjælpe med at besvare mine spørgsmål, som lyder :

• Hvor længe ventede du og din partner med at have samleje, efter udtagelsen af din hormonspiral?
  • Hvor længe gik der fra at du fik fjernet din hormonspiral til du blev gravid? 

KNUS! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

billemille

Hejsa  

1. Jeg fik min mens dagen efter jeg fik taget den ud,  da mens stoppede havde vi sex

2. Vi prøvede i 9 mdr før det lykkedes os. Og er i dag 14+3 ♡

Anmeld Citér

8. maj 2015

SilverShape

billemille skriver:

Hejsa  

1. Jeg fik min mens dagen efter jeg fik taget den ud,  da mens stoppede havde vi sex

2. Vi prøvede i 9 mdr før det lykkedes os. Og er i dag 14+3 ♡

Super dejligt at det lykkedes for jer! Ih hvor må i glæde jer! 

Anmeld Citér

9. maj 2015

Mamacita til 2 piger

Hej Tøser. 

Jeg har netop idag fået fjernet min hormonspiral, som jeg har haft igennem 2 år og 2 måneder i forhåbningen om at der skal komme en lille ny til! 

Derfor håber jeg at en af jer skønne kvinder kan hjælpe med at besvare mine spørgsmål, som lyder :

• Hvor længe ventede du og din partner med at have samleje, efter udtagelsen af din hormonspiral?

KNUS! 

Jeg fik fjernet min d. 2. Juni 14 og 27. Feb 15 sad jeg med baby i armene 14 dage før termin...  

Så det gik pænt hurtigt!  

Vi brugte hverken ÆL test eller noget..

Anmeld Citér

9. maj 2015

MT86

SilverShape skriver:

Hej Tøser. 

KNUS! 

Jeg fik fjernet min i starten af oktober 14 og stod med positiv test 1.december 14 er nu 26+4 

vi gik bare igang!!! For den kan være der allerede samme måned fik vi at vide!! 

Så bare igang med jer

Anmeld Citér

19. maj 2015

SilverShape

MT86 skriver:

Jeg fik fjernet min i starten af oktober 14 og stod med positiv test 1.december 14 er nu 26+4 

vi gik bare igang!!! For den kan være der allerede samme måned fik vi at vide!! 

Så bare igang med jer

Ej hvor dejligt for jer, stort tillykke! 

Håber det går ligeså hurtigt for os! Krydser ihvertfald fingre! 

Anmeld Citér

19. maj 2015

SilverShape

sessen1984 skriver:

Jeg fik fjernet min d. 2. Juni 14 og 27. Feb 15 sad jeg med baby i armene 14 dage før termin...  

Så det gik pænt hurtigt!  

Vi brugte hverken ÆL test eller noget..

Det lyder dejlig nemt!   

Fik du fjernet din hormonspiral før eller efter menstruation?

Anmeld Citér

19. maj 2015

Hvornårerdetos

Ved ikke om jeg burde svare eftersom jeg ikke er gravid endnu, men gør det alligevel jeg fik fjernet min spiral efter at have haft den ca 2-3 år og min mens sprang så en måned over. Og nu har vi forsøgt i 7 mdr uden held  

Anmeld Citér

19. maj 2015

SilverShape

Hvornårerdetos skriver:

Ved ikke om jeg burde svare eftersom jeg ikke er gravid endnu, men gør det alligevel jeg fik fjernet min spiral efter at have haft den ca 2-3 år og min mens sprang så en måned over. Og nu har vi forsøgt i 7 mdr uden held  

Selvfølgelig skal du også skrive! Alle erfaringer er velkomne! 

Jeg håber virkelig at det snart lykkedes for jer. Det skal nok komme, for nogen er kampen bare lidt mere besværlig end for andre!

Mange knus herfra!

Anmeld Citér

19. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
SilverShape skriver:

Hej Tøser. 

KNUS! 

Jeg har ikke forsøgt at blive gravid efter jeg fik den fjernet (den fungerede bare ikke for mig) men der gik kun 2-3 dage før vi havde sex

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.