Kan ikke gennemføre passagetest;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
11 svar
2 synes godt om
29. april 2015

Baby-Crazy

Jeg er netop kommet hjem fra hvad der skulle have været en undersøgelse af min passage i æggelederne...

Lægen måtte dog hurtigt give op, da jeg kan "lukke i som en østers"

Er der nogen af Jer der har samme problem?

Jeg kan slet ikke se hvordan jeg skal kunne få fertilitetshjælp når jeg ikke kan få det forbandede næb, eller hvad det kaldes, ind!

Jeg måtte ligge der i smerte og græde og prøve... Min nervøsitet tager så meget overhånd at jeg slet ikke kan slappe af! Jeg lider af bækkenbundsspændinger og min hjerne udløser desværre at spændingerne bliver voldsomme, og så er disse tests umulige.

Lægen virkede også noget forundrede... Han havde ved forrige samtale sagt at han kunne gøre det på de mest umulige, så hvorfor ikke på mig....

Er jeg SÅ speciel, på den utrolig triste måde?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

MorTilN

Baby-Crazy skriver:

Jeg er netop kommet hjem fra hvad der skulle have været en undersøgelse af min passage i æggelederne...

Jeg kan slet ikke se hvordan jeg skal kunne få fertilitetshjælp når jeg ikke kan få det forbandede næb, eller hvad det kaldes, ind!

Jeg måtte ligge der i smerte og græde og prøve... Min nervøsitet tager så meget overhånd at jeg slet ikke kan slappe af! Jeg lider af bækkenbundsspændinger og min hjerne udløser desværre at spændingerne bliver voldsomme, og så er disse tests umulige.

Lægen virkede også noget forundrede... Han havde ved forrige samtale sagt at han kunne gøre det på de mest umulige, så hvorfor ikke på mig....

Først får du lige en kæmpe det ikke sjovt at stå i den situation så jeg håber de finder en løsning til at hjælpe dig

Ville han ikke kunne give dig noget muskelafslappende inden?

Anmeld Citér

29. april 2015

modesty

Kan du have sex?

Kender du årsagen til disse spændinger (altså om der ligger nogle psykiske traumer bag)?

Anmeld Citér

29. april 2015

Baby-Crazy

Anonymbebs skriver:

Først får du lige en kæmpe det ikke sjovt at stå i den situation så jeg håber de finder en løsning til at hjælpe dig

Ville han ikke kunne give dig noget muskelafslappende inden?

Han kunne ikke give noget... Jeg havde prøvet at tage en cocktail af Panodil og ipren... Men det kunne ikke gøre noget for mig... 

Han skal se mig endnu engang i forhold til ægmodning og så håber han at sende mig videre til hospitalet... Så håber jeg de kan give noget lokalbedøvelse!

Anmeld Citér

29. april 2015

Baby-Crazy

modesty skriver:

Kan du have sex?

Kender du årsagen til disse spændinger (altså om der ligger nogle psykiske traumer bag)?

Jeg kan godt have sex, men har tidligere også haft problemer med at kunne slappe nok af til at det var rart... Med min kæreste nu er der ingen problemer!

Der er umiddelbart ikke en årsag... Jeg har et utrolig stærkt bækken og aner ik hvorfor!

Anmeld Citér

29. april 2015

modesty

Baby-Crazy skriver:

Jeg kan godt have sex, men har tidligere også haft problemer med at kunne slappe nok af til at det var rart... Med min kæreste nu er der ingen problemer!

Der er umiddelbart ikke en årsag... Jeg har et utrolig stærkt bækken og aner ik hvorfor!

Det må jo være en form for psykisk blokering. Jeg er sikker på at du kan lære at slappe af, men du skal nok finde en fagperson der kan hjælpe dig med det.

Anmeld Citér

29. april 2015

MediaAnarchy

Det lyder meget bekendt for mig.

mpskr kan du genkende noget i denne beskrivelse?  http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/vulvodyni.htm

Det tig mig nogle år at komme over. Det var med en blanding af tid og massage.

Anmeld Citér

29. april 2015

Baby-Crazy

modesty skriver:

Det må jo være en form for psykisk blokering. Jeg er sikker på at du kan lære at slappe af, men du skal nok finde en fagperson der kan hjælpe dig med det.

Det er også det jeg tænker...

men det kunne være rart at tale med nogen i samme situation! 

Anmeld Citér

29. april 2015

Baby-Crazy

MediaAnarchy skriver:

Det lyder meget bekendt for mig.

mpskr kan du genkende noget i denne beskrivelse?  http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/vulvodyni.htm

Det tig mig nogle år at komme over. Det var med en blanding af tid og massage.

Jeg kan genkende lidt af det... Min smerte opstår bare umiddelbart pga. At jeg spænder i bækkenet....

Har du gennemgået fertilitetsbehandling?

Anmeld Citér

29. april 2015

MediaAnarchy

Baby-Crazy skriver:

Jeg kan genkende lidt af det... Min smerte opstår bare umiddelbart pga. At jeg spænder i bækkenet....

Har du gennemgået fertilitetsbehandling?

Nej, det skal jeg i næste måned. Men jeg kan i dag godt gennemfører en gynækologisk undersøgelse. Det var umuligt for seks år siden, der kunne lægen ikke engang få en finger op.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.