what a morning! 
Min lille dreng, som altid har været en vidunderlig dreng
blev 3 år forleden dag, de sidste par uger eller 3 har han været meget i trods, og har testet grænser, men i morges er jeg sikker på han nåede toppen 
Jeg stod op som jeg plejer, åbner døren ind til drengene og siger godmorgen, NEJ bliver der råbt tilbage af Lukas
okayyy bad morning, det har vi haft før, så jeg ved vi bare skal sige okay, og lade ham komme når han lige er vågnet rigtigt, der går 10 minutter, og rigtigt nok han kommer ud, han har det sureste fjæs på og trods man smiler med alle tænderne får man ikke engang en lille bue op
jaaaa okay, de får morgenmad, som normalt bliver spist pænt hurtigt, men ikke idag, Lukas vælger at snakke med storebror/drille ham, og i det hele taget være alle andre steder end opmærksom på sin morgenmad, efter 30 min siger han jeg kan ikke spise mere, jeg må sige okay trods han mangler halvdelen af sin skål og tænker, nå så må børnehaven give lidt morgenmad. .
efter småskænderier om tøj, ble, sko og jakke og en pap der må stå op (efter nattevagt) og lige give en repremande kommer vi ud i bilen, jeg tænker åhhh my good! bliver godt at få pustet ud. men nope
vi ender i børnehaven, hvor de har en mellemgang, vi når dertil, hvor Lukas ender med at smide sig
jeg siger kom nu Lukas, men NEJ! jeg syntes det er ved at være for synd for storebror, og siger nu stopper du! og tager storebror med ind og lader Lukas side og være muggen i mellemgangen med døren på klem. .
Forklare pædagogerne om Lukas og hans morgen, og efter 5-10 minutter går en med ud som børnene normalt er meget glad for! han forsøger at spørge Lukas om han ikke vil med ind og lege, men han får bare NEJ! og Lukas begynder bare at skrige uden hverken tåre eller noget, men bare skrige direkte. . jeg gir ham et valg, med hjem og ind på værelset og side der, eller ind og lege og få en god dag, men han vil HJEM! 
Efter 30 minutter hvor selv storebror er ude og forsøger, får jeg nok da han smækker døren i hovedet på ham!
og siger SÅ DET NOK! min grænse fik nok!, sagde farvel til storebror og gik med Lukas traskende bagefter. .
Da vi kom hjem fik han sin taske med mad, en drikkedunk og så blev der peget på værelset!, nu sidder han der og siger ikke en ord og jeg sidder og koger indvendigt!!
org altså . . nu må han snart gerne være færdig med det trods 
er gravid med tvillinger nu, så mine hormoner gør jeg bare er meget følsom, så jeg måtte kæmpe for ikke at tude da jeg stod i børnehaven, og nu sidder jeg og kæmper med en masse følelser og forsøger at finde ud af hvad pokker jeg skal gøre for min dreng igen bliver min dreng! for det her, det er vildt,. storebror var ikke lige så slem, men min mor siger at Lukas er direkte snydt ud af hvordan jeg selv var som lille
såå puuu min stakkels mor hihi