Føler mit underliv bliver flænset i 1000 stumper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
1 synes godt om
29. april 2015

SaraSH

Ja overskriften lyder måske lidt voldsom, men  det er ca sådan jeg føler det!! 

Jeg er idag 39+0 og har  VIRKELIG slemme smerter i mit underliv. Smerterne sidder især i mit skamben. 

Jeg kan ikke vende mig i sengen og ikke engang løfte mit ben fra madrassen uden det føles som om at nogen river mit skamben ud af mig samtidig med at det svider og brænder  Lægen siger at det er helt normalt bækkenløsning og der var 3 ting jeg kunne gøre : sidde på sofaen med samlede ben, undgå vrid og med hensyn til sex skulle jeg bare finde den mest behagelige stilling. SEX?!!!!? Jeg har fandeme da ikke sex. Han må da ha tabt sutten 

Nå, men det jeg vil frem til er om der er nogen herinde som har prøvet det samme (selvfølgelig er der det) som har andre og bedre husråd ?!

ALT tages imod med kyshånd  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
SaraSHirsvang skriver:

Jeg er idag 39+0 og har  VIRKELIG slemme smerter i mit underliv. Smerterne sidder især i mit skamben. 

Jeg kan ikke vende mig i sengen og ikke engang løfte mit ben fra madrassen uden det føles som om at nogen river mit skamben ud af mig samtidig med at det svider og brænder  Lægen siger at det er helt normalt bækkenløsning og der var 3 ting jeg kunne gøre : sidde på sofaen med samlede ben, undgå vrid og med hensyn til sex skulle jeg bare finde den mest behagelige stilling. SEX?!!!!? Jeg har fandeme da ikke sex. Han må da ha tabt sutten 

Nå, men det jeg vil frem til er om der er nogen herinde som har prøvet det samme (selvfølgelig er der det) som har andre og bedre husråd ?!

Har det samme og ja det gør så ondt. 

Jeg kan ikke sige andet end hold dig i ro og sov med en pude mellem lårene.

Anmeld Citér

29. april 2015

BigHope13

Jeg lagde gerne på sofaen eller sengen med benene oven på en sækkestol, sammenkrøllede dyner eller ligende. Hvis jeg lagde på siden havde jeg gerne en pude mellem benene. Havde desværre lange perioder hvor jeg var sengeliggende i flere dage., her hjalp varme bade lidt på smerterne 

Anmeld Citér

29. april 2015

KThomsen

SaraSHirsvang skriver:

Jeg har det også, desværre. Og jeg er kun 22+5 idag jeg ligger med varmepumpe for at lindre smerterne, og benene stablet op lige så snart muligheden byder sig. Sover med en pude mellem benene når jeg ligger på siden. Håber noget af det hjælper på dig

Anmeld Citér

29. april 2015

SaraSH

Jeg kan slet ikke ligge på siden. Under hele graviditeten har jeg ligget på ryggen, med mindre jeg i søvne i løbet af natten har fået vendt mig  så kan af gode grunde ikke ligge en pude mellem knæene. 

JM siger jeg gerne må tage to panodiler - men panodiler hjælper ikke OVERHOVEDET. Kunne lige så godt spise tictac

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.