udvikler sig ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2015

God-mor

Anonym skriver:

Jeg gætter på.at jeg ligger mellem 3+ og 4+ da vi har haft begrænset sex. Så der er ikke så mange muligheder. 

Hvis der er en streg som ikke er til at tage fejl af dvs en streg med farve, som er aflæst indenfor tid så er du gravid  så ville jeg ikke teste mere, men ringe til lægen og fortælle at du har testet positivt, men er i tvivl om hvor langt du er henne. Så kommer lægen nok med ideen om en tidlig scanning eller en blodprøve for at fastslå hvor landt du ca. er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Jeg har altid kun testet når mens ikke kom til tiden og fik positiv når den var det og negativ når den var det. Og har vist den til manden og derefter smidt den ud. Har aldrig kigget på dem efter tid heller ej eftersom de er ugyldige.

Forstår ikke at byde sig selv alle de unødige bekymringer osv.

Det gør man automatisk når man har forsøgt et år forgæves og fået af vide af fertilitets klinikken at man ikke har ægløsning og med stor sandsynlighed ikke kan blive gravid uden hjælp udefra. Når man så lige inden behandlings opstart tester lidt positiv ja så bliver man skør når man ikke ser udvikling for har ingen symptomer på noget som helst

Anmeld Citér

29. april 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Hvis der er en streg som ikke er til at tage fejl af dvs en streg med farve, som er aflæst indenfor tid så er du gravid  så ville jeg ikke teste mere, men ringe til lægen og fortælle at du har testet positivt, men er i tvivl om hvor langt du er henne. Så kommer lægen nok med ideen om en tidlig scanning eller en blodprøve for at fastslå hvor landt du ca. er 

Okay må prøve at slappe af selvom det er meget svært og se om jeg kan nå til lægen imorgen ellers må det vente til mandag 

Anmeld Citér

29. april 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Mit råd ville være: smid alle test ud, du er gravid så længe du har set to streger og ikke bløder. 

Ja det kan være en biokemisk, men det kan du alligevel ikke ændre på. Og er det ikke har du været bekymret og glemt at nyde for ingen ting 

lyder måske hårdt og kynisk. Men du kan alligevel ikke ændre på noget lige pt., du kan ikke bremse noget, eller forebygge noget. Og du kan heller ikke tage ked af det følelsen på forskud. Så hellere nyd du er gravid i dag.

Tro mig jeg prøver virkelig!  Men ja frygten tager nok lidt over (for det meste) havde aldrig troet jeg selv skulle lave sådan en test uden hjælp

Ville gøre alt for at undgå behandling det var lige rundt om hjørnet jo. Håber bare det er mig der er pylleret  og den sidder fast. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.