Har brug for lidt hjælp piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
4 svar
1 synes godt om
29. april 2015

MarieVL

Godmorgen kære babyforum.

Jeg er forholdsvis ny herinde, og har sådan brug for jeres erfaring.

Efter at have testet svag positiv 3+3 (27/4) pga. murren i maven og svimmelhed, har jeg nu testet igår og idag. 

Der var en lille udvikling fra 3+3 (den uden klistermærke) til 3+4 (d. 28/4). Her til morgen tog jeg selvfølgelig en ny (kunne ikke lade være), og der var ikke rigtig udvikling .. Eller hvad synes I, på baggrund af erfaring med test? 

Igår tog jeg også en test fra Matas for lige at se om den blev positiv, og den blev ret tydelig. (Den øverste lyserøde).

Det er første gang, at jeg får en positiv test, der er så tydelig. Havde en bio i januar. 

På forhånd mange tak for svar! 

Knus Marie 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

Tutter92

Jeg sys ikke der er nogen grund til at blive ved med at teste når først man har set en positiv test. Du ender bare med en unødvendig bekymring. De er vidst ikke lavet til at teste præcis hvor meget hcg der er, men mere om der er noget og det er det der gør udfaldet. Det er klart at hvis man tager en i uge 4 og en når du er 10 uger henne, er der self stor forskel. Men ikke fra dag til dag.

Anmeld Citér

29. april 2015

MarieVL

Tutter92 skriver:

Jeg sys ikke der er nogen grund til at blive ved med at teste når først man har set en positiv test. Du ender bare med en unødvendig bekymring. De er vidst ikke lavet til at teste præcis hvor meget hcg der er, men mere om der er noget og det er det der gør udfaldet. Det er klart at hvis man tager en i uge 4 og en når du er 10 uger henne, er der self stor forskel. Men ikke fra dag til dag.

Tak for svar! 

Du har fuldstændig ret! Kan bare mærke bio'en sidder lidt i mig men man kan jo alligevel ikke gøre noget, hvis det er. Så jeg bør nok bare slappe lidt af.

Anmeld Citér

29. april 2015

Tutter92

MarieVL skriver:

Tak for svar! 

Du har fuldstændig ret! Kan bare mærke bio'en sidder lidt i mig men man kan jo alligevel ikke gøre noget, hvis det er. Så jeg bør nok bare slappe lidt af.

Nej lige præcis.

Har selv haft 2 spontane aborter i træk, så da jeg ventede min søn var jeg også meget nervøs og opmærksom på om symptomerne var de samme hver dag. Og på et tidspunkt havde jeg 2 dage hvor jeg slet ikke havde kvalme, så der sad jeg og søgte på nettet hele dagen for at finde svar og blive beroliget. Efter de 2 dage kom kvalmen tilbage for fuld skrue, og jeg lå ude ved toilettet hele morgenen. Så tænk på at alt sikkert er som det skal være. Min søn er sund og rask. Denne graviditet gik præcis som den skulle.

Håber jeg også din gør  

Anmeld Citér

29. april 2015

MarieVL

Tutter92 skriver:

Nej lige præcis.

Har selv haft 2 spontane aborter i træk, så da jeg ventede min søn var jeg også meget nervøs og opmærksom på om symptomerne var de samme hver dag. Og på et tidspunkt havde jeg 2 dage hvor jeg slet ikke havde kvalme, så der sad jeg og søgte på nettet hele dagen for at finde svar og blive beroliget. Efter de 2 dage kom kvalmen tilbage for fuld skrue, og jeg lå ude ved toilettet hele morgenen. Så tænk på at alt sikkert er som det skal være. Min søn er sund og rask. Denne graviditet gik præcis som den skulle.

Håber jeg også din gør  

Det kan jeg godt forstå, specielt med to i træk. Det må virkelig have været hårdt! Kender alt for godt det med at sidde og søge  

Jeg tænker positive tanker, men er lidt i tvivl om, hvorvidt den fra 29/4 er lidt for svag i forhold til hvad den burde. Men igen, må bare lade tingene gå sin gang 

Igen tak for svar! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.