Ærter fra Tiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2015

Mor1986

vi køber altid ærter fra Tiger og såer. De er de bedste. Men jeg har ikke kunne finde dem i år så min svigerinde blev sat til det hvor hun bor men uden held. 

Nu håber jeg en af jer kam hjælpe. Man plejer at kunne købe tre breve for 10 kr. Skal bruge 9 breve. Er der monstro nogen af jer der vil tjekke jeres Tiger butik??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

bøllen

Mor1986 skriver:

vi køber altid ærter fra Tiger og såer. De er de bedste. Men jeg har ikke kunne finde dem i år så min svigerinde blev sat til det hvor hun bor men uden held. 

Nu håber jeg en af jer kam hjælpe. Man plejer at kunne købe tre breve for 10 kr. Skal bruge 9 breve. Er der monstro nogen af jer der vil tjekke jeres Tiger butik??

Vores tiger har haft dem , har selv købt i år . Dog et stykke tid siden ved ikke om de har dem endnu

Anmeld Citér

28. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor1986 skriver:

Jeg vil gerne tjekke tiger i Silkeborg på torsdag

Anmeld Citér

29. april 2015

Mor1986

MummiT skriver:

Jeg vil gerne tjekke tiger i Silkeborg på torsdag

Det må du meget gerne og tusinde tak hvis de har dem skal jeh nok overføre penge med det samme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.