Narresutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2015

MorTilN

Jeg har stemt blankt da jeg ikke har nogen børn endnu men var nysgerrig på andres svar

Jeg håber på at vores barn kommer til at bruge MAM perfekt (0-6 mdr) og Babynova Dentistar (6-36 mdr) men nu må vi jo se om baby er enig når den engang melder sin ankomst forhåbentlig til næste forår

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Cassiopeia

Emisoph skriver:

Jeg har stemt blankt da mærket ikke er en af valgmulighederne

Min datter startede med Avent men de gled konstant ud så gik over til Bibs, de gammeldags runde sutter, de bliver hvor de skal

Nå ja Bibs, dem glemte jeg helt.. men det er dem han bruger nu, og han spytter dem bare ud hele tiden. Jeg skal hele tiden holde en finger på for at han holder dem i munden.

Det kan være jeg skal binde elastik på sutteb også rundt om hans øre  hihi ej spøj til side 

Anmeld Citér

28. april 2015

Mor til Ella

Ella brugte/ bruger MAM.

Asta nægter ALLE sutter, og har virkelig prøvet alle

Man lære at klare den uden, men ville stadig foretrække at hun brugte sut. Særligt om natten.

Anmeld Citér

28. april 2015

Benjamins'mor

Vi prøvede rigtigt mange forskellige mærker, men min datter vil kun have MAM sutter.

Anmeld Citér

28. april 2015

lillespir26

Som sut har det kun været avent som sutteflaske var det først medela nu er det Difrax

Anmeld Citér

28. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har prøvet næsten alle sutter efterhånden. 

Min datter er 10 mdr nu og vi har erkendt at hun nok ikke kommer til det.

Vi har ihærdigt prøvet om hun ville tage forskellige suttemærker eller forskellige former for sutter.

den tætteste på vi kom var nuk med naturgummi. Men den tog hun kun 3 gange

Anmeld Citér

28. april 2015

Kay

Viva er faldet for nogle fra "smile" men de har desværre lavet om i deres sortiment så dem der er de eneste hun vil bruge laves ikke længe  har dog købt hver gang jeg har fundet dem så har en lille bunke... men vi passer godt på hendes sutter

Anmeld Citér

29. april 2015

Sissel

Hvis baby spytter den ud, kan det være den er for lille.. Her hjemme hjalp til ihvertfald meget at skifte til en størrelse større

Anmeld Citér

29. april 2015

(august)

Mine tre har taget den gode gammeldags sut som er rund med rund dut i enden så det minder om en brystvorte. Alle købt på navnesutten eller navneparadiset. 

Anmeld Citér

29. april 2015

Septemberbaby2

Min søn fik også først sut ved de to måneder, fordi jeg egentlig ville undgå det. Men jeg måtte indse at hans suttebehov var helt ekstremt, og han knuselskede sin sut fra første sekund, og den er aldrig gledet ud. Han tog virkelig fint imod den! :-) 

Jeg kunne ikke stemme da mærket ikke var en af valgmulighederne - men han fik en Pigeon. (Fås i babysam)Vi havde længe læst og søgt efter den sut vi ville give ham, og det var for os en stor beslutning. (Det lyder nok åndssvagt) men valget faldt på den, efter vi læste om den.

hvis lillesøster får et ligeså stort suttebehov, får hun også sådan en. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.