underlige smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. april 2015

minbabysmor

Hej alle. Er i dag i uge 32+3 og har haft det virkelig mærkeligt siden i går aftes. 

Jeg har jag, som noget der skærer mig op indefra, meget smertefuldt. Kvalme, opkastning, hovedpine, til tider åndedrætsbesvær og en niven i brystkassen. Tænkte igår at det nok bare var fordi der jo sker så meget med kroppen ligenu. Men jeg synes altså det er ekstremt ubehageligt og har en følelse af at der er noget galt. Der er også super meget gang i hende og det har der været et par dage. Der er selvfølgelig knald på, men hver gang hun rykker på sig gør det simpelthen så ondt, faktisk også helt nede ved "åbningen" lad os kalde den det. 

Hvad mener i, det kan være? Og skal jeg ringe til fødegangen. Har været der et par gange i uge 25-28, da de var bange for jeg var ved at gå i fødsel, fordi jeg fik så ondt jeg skreg. Men har ikke haft noget siden der og denne her gang er det ikke den samme smerte. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Selvfølgelig, ring til fødegangen. Bedre at være på den sikre side. Tænker lidt på svangeskabsforgiftning pga. Bl.a. Hovedpinen. Men må håbe det "bare" er alm. Graviditetsgener

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.