Godt spisested i Aalborg/omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Kaufie

Manden og jeg skal have kæresteaften i aften - og jeg skal finde et sted vi skal spise.

Jeg synes vi har en tildens til at vælge de samme steder - så nu vil jeg høre om nogen af jer har gode erfaringer fra ture til Staden?

Mette, som glææææder sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

HelleBelle

Kaufie skriver:

Manden og jeg skal have kæresteaften i aften - og jeg skal finde et sted vi skal spise.

Jeg synes vi har en tildens til at vælge de samme steder - så nu vil jeg høre om nogen af jer har gode erfaringer fra ture til Staden?

Mette, som glææææder sig

Det skal vi også, og også i Aalborg
Tror vi skal ha græsk mad på Costa ved stranden, eller måske italiensk på Fellini.Vi har ikke bestilt bord endnu. Costa var vi første gang vi spiste ude sammen for 10år siden, det er jo stadig godt. Fellini er såååå lækkert men lidt dyrt.
Ellers er der den der ligger i kennedyarkaden, det er rigtig frisk mad synes jeg, og lækkert og ikke så dyrt.
Håber I finder noget godt!!
Knus
Helle.

Anmeld

11. september 2009

Tullebobs

Hvad med Sohngårdsholm slot? Har kun hørt positivt om det - skal selv derud næste fredag...

Ellers er der San giovanni, som er en af mine alltime favourites...

Rigtig god fornøjelse...

Trine

Anmeld

11. september 2009

Kaufie

Kan man spise på Sohngårdsholm slot? Jeg troede kun de havde større selskaber..... Må lige tjekke

Fellini og San Giovanni er også blandt vores favoritsteder - men ja, de er lidt dyre.

Kender ikke Costa - tjekker også lige den.

Tak for input.

Anmeld

11. september 2009

Pia

Her hjemme er vi meget glade for natalie når vi er ude og spise..

og ellers er der også herford og bistro hvis i rigtig skal ud og flotte jer..

Håber i får en super aften..

Pia.

Anmeld

11. september 2009

Lise

Sidst jeg spiste "ude" i Aalborg, var vi på Maddonna.

Synes vi fik rigtig lækker mad, det var super hyggeligt derinde og det var meget romantisk  Det eneste der var at sætte en finger på var betjeningen - vores tjener virkede usikker, og holdt ikke øje med os, så tror hun var ny. Men det var alt i alt en rigtig god oplevelse.

Ellers er der fontænen. Eller...eksisterer den stadig?

Anmeld

11. september 2009

Ina33

Romeo & Julie? Ikke super hyggeligt, men godt og billigt. Fyrtøjet i Jomfru Ane Gade med gamle danske retter er rigtig hyggeligt. Eller kniv og gaffel?
Der er massere af muligheder, men ja jeg kender godt det med altid at havne det samme sted. Der ved man hvad man får.

Louise, som altid havner på Romeo & Julie.

Anmeld

11. september 2009

Tullebobs

Jeps - der er ala carte rest. Se linket:

www.sohngaardsholmslot.dk/rest.html

Trine

Anmeld

11. september 2009

Kaufie

Lise skriver:

Ellers er der fontænen. Eller...eksisterer den stadig?

Anmeld

11. september 2009

Mette+Mathias

Prøv Paprika i Sankelmarksgade, - de har kun wienerschnitzler til hovedret, men de er tilberedt på 7-8 forskellige måder. Hvis man spiser ml 18-20 får man gullaschsuppe til forret - gratis! Og den er god og varm!

Det er et superhyggeligt sted, og der er ikke noget med at de står og tripper for at man skal blive færdig, - tværtimod, hvert bord bliver kun booket 1 gang pr. aften.

Hvis det skal være lidt "lettere" er der Pingvis i Brandstrupsgade, - det er en tapas-restaurant og man kan købe 4 eller 6 tapas, alt efter appetit.

For begge steder gælder at i skal bestille bord i forvejen, og hvis i skal afsted i aften, skal i nok være heldige, for at få bord, for det er 2 små steder og de er MEGET populære!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.