Kan lægen sende en videre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2015

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg hører så til her da jeg ikke kan blive gravid selv, og da jeg står og er blevet alene og min største drøm er at få et barn så har jeg valgt at dette barn er et jeg skal have selv.

Dårlige kommentarer om dette frabedes.

Jeg har mit netværk i orden til at kunne klare dette selv og jeg er ikke en person der bare går ud og finder en kæreste og uanset om jeg fik en kæreste eller ej så skal jeg denne vej alligevel.

Men det mit spørgsmå går ud på er.

Jeg vejer for meget og skal tabe mig, det er jeg klar over. Jeg kunne dog godt tænke mig at få en tid hos en klinik til en samtale om hvordan det kommer til at foregå og hvor langt jeg skal ned og et deadline for hvornår jeg kunne komme i gang hvis jeg vejede det jeg skulle.

Er dette noget lægen kan sende mig videre til ?

Måske har en selv stået i det og skulle sendes videre.

Er der nogen der har valgt at få et barn med doner fordi man ingen kæreste har og ikke lige sådan har planer om at finde en.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Mulle0802

Jeg er ikke i samme situation som dig, jeg vil mine din læge kan sende dig videre. Mener at BMI skal være under 35 i det offentlige men du kan vælge det private hvor de ikke har de samme krav. Så snart du er under det BMI vil jeg mene du kan komme i gang. Jeg vil i første omgang tage en snak med lægen hvis jeg var dig. Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.