Skrift på kort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
1 synes godt om
28. april 2015

TNBC

Det er måske et mærkeligt spørgsmål, men jeg er bare lidt på bar bund. Sagen er den at min søster bliver færdig på social og sundhedsskolen her den 13.maj, jeg kan desværre ikke selv være der(Fejre hende til sommer, når jeg kommer hjem) min far har bestilt blomster for mig, og der skal selvfølgelig være et kort, men jeg er bare i tvivl om hvad der skal stå på det.

Det jeg har er; Tillykke og at jeg er stolt af hende.. Synes bare der skal stå noget mere.

Nogen der har et godt ordsprog eller noget??

Ved godt at det bør være personligt, men jeg er bare ikke så god til sådan noget. Og vil gerne give hende noget, hun måske kan gemme.

Tager i mod alle gode byd med kyshånd..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Da jeg blev konfirmeret, skrev min dansklærer på mit kort:

"Husk at elske mens du tør det - husk at leve mens du gør det"

Det passede rigtig fint til mig og har fulgt mig lige siden. Find evt en side med ordsprog og find noget, du synes, der passer til din søster - det er jo også personligt.

Anmeld Citér

28. april 2015

TNBC

PUHK skriver:

Da jeg blev konfirmeret, skrev min dansklærer på mit kort:

"Husk at elske mens du tør det - husk at leve mens du gør det"

Det passede rigtig fint til mig og har fulgt mig lige siden. Find evt en side med ordsprog og find noget, du synes, der passer til din søster - det er jo også personligt.

God ide.. tak for det.

Anmeld Citér

28. april 2015

Mettefpigen

Hvad tænker du når du tænker at hun er færdiguddannet?... hvad er dine første tanker?

Jeg tænker: det er rigtigt flot at du er så stålsat og kom igennem og nu er du færdiguddannet, er super stolt af dig, håber du finder den bedste arbejdsplads og brugt dine kvalifikationer for det fortjener du, håber du får en fantastisk dag, glæder mig til at se dig og fejre dig.... 

Det blev lige lidt tanker, noter men håber det gav lidt inspiration ☺

Anmeld Citér

28. april 2015

TNBC

Mettefpigen skriver:

Hvad tænker du når du tænker at hun er færdiguddannet?... hvad er dine første tanker?

Jeg tænker: det er rigtigt flot at du er så stålsat og kom igennem og nu er du færdiguddannet, er super stolt af dig, håber du finder den bedste arbejdsplads og brugt dine kvalifikationer for det fortjener du, håber du får en fantastisk dag, glæder mig til at se dig og fejre dig.... 

Det blev lige lidt tanker, noter men håber det gav lidt inspiration ☺

Tak..
Ja, jeg skal have gang i tankerne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.