Behandling med pergotime og "hjemmearbejde" erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. april 2015

stf.

Kære piger

Jeg har ikke rigtig brugt baby.dk før.. Men vi startede i behandling i februar pga jeg vist har pco, og min kæreste har let nedsat sædkvalitet. Vi er igang med 2. forsøg med Pergotime og "hjemmearbejde"..

Har nogle af jer haft succes med pergotime og "hjemmearbejde"?? Hvis ikke, hvor mange forsøg gennemgik i hertil? Og havde i succes med iui-h?

Har nogle af jer andre lyst til at dele jeres frustrationer og erfaringer?

Sikke en masse spørgsmål.. Vi har prøvet i 13 måneder, og jeg er simpelthen så ked af det og frustreret over at jeg endnu ikke er blevet gravid.

mvh.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

Baby-Crazy

stf. skriver:

Kære piger

Jeg har ikke rigtig brugt baby.dk før.. Men vi startede i behandling i februar pga jeg vist har pco, og min kæreste har let nedsat sædkvalitet. Vi er igang med 2. forsøg med Pergotime og "hjemmearbejde"..

Har nogle af jer haft succes med pergotime og "hjemmearbejde"?? Hvis ikke, hvor mange forsøg gennemgik i hertil? Og havde i succes med iui-h?

Har nogle af jer andre lyst til at dele jeres frustrationer og erfaringer?

Sikke en masse spørgsmål.. Vi har prøvet i 13 måneder, og jeg er simpelthen så ked af det og frustreret over at jeg endnu ikke er blevet gravid.

mvh.

Jeg er igang med 3. Gang Pergotime og hjemmerul

Jeg har lidt mistet modet omkring det. Jeg troede nok lidt for meget på at det ville lykkedes i første huk... Nu prøvede vi jo endeligt noget andet. Så jeg var overbevist om at det var det der skulle til. Og med tre fine æg... Men nej ingen held.

anden gang havde jeg også tre æg og denne 3. gang skal jeg tjekkes på mandag.... 

Min kæreste for også let nedsat kvalitet og jeg fejler indtil ikke noget kendt... Jeg havde også ægløsning inden pergotime...

held og lykke 

Anmeld Citér

30. april 2015

stf.

Baby-Crazy skriver:

Jeg er igang med 3. Gang Pergotime og hjemmerul

Jeg har lidt mistet modet omkring det. Jeg troede nok lidt for meget på at det ville lykkedes i første huk... Nu prøvede vi jo endeligt noget andet. Så jeg var overbevist om at det var det der skulle til. Og med tre fine æg... Men nej ingen held.

anden gang havde jeg også tre æg og denne 3. gang skal jeg tjekkes på mandag.... 

Min kæreste for også let nedsat kvalitet og jeg fejler indtil ikke noget kendt... Jeg havde også ægløsning inden pergotime...

held og lykke 

Det lyder som om at vi er lidt i samme båd. Jeg havde også store forventninger til 1. forsøg, og vel egentlig også 2. forsøg, men jeg tror altså ikke på at det lykkes sådan her. 

Min kæreste er en gang imellem med på klinikken til scanninger, men ellers er det kun mig der kommer der. Her ved 2. forsøg talte lægen og jeg om, at hvis ikke jeg bliver gravid i denne cyklus, så bør jeg og min kæreste gennemgå 1. IUI.

Min kæreste er dog mildest talt ikke begejstret for insemination, og er lidt konservativ på det område. Men jeg gider ikke fortsætte med at blive skuffet ved ikke at blive gravid, ved en metode som åbenbart ikke virker for os. Specielt gider jeg ikke fortsætte med hormon-ræset, bare for at prøve… Jeg har bedt ham om at tænke over det, og håber så inderligt at han vil gå med til det 

Mvh. mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.