øv for et jobcenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2015

Newsence

ja det er lige hvad mit jobcenter er super ØV.

Jeg er nyledig og skulle i virksomhedspraktik som en del af den tvungne aktivering.

De kunne ikke finde noget og foreslog så frivilligt arbejde.. Jep det gør vi så i den organisation jeg i forvejen er i. Det blev endda lavet således at det jeg skal lave ville hænge rigtig godt sammen med min videre jobsøgning da mit arbejde skulle bestå i noget undervisningplaner og fagplaner og jeg søger job som underviser..

skulle starte på mandag og være der i 4 uger og alt var klart.

MEN så her tirsdag finder de ud af at det kan jeg ikke alligevel da der ikke er nogen ansat på CVR nr. ( hallo det er jo en frivillig organisation) Så nu er det hele faldet fra hinanden og jeg er tudefærdig . Havde sådan glædet mig.

Ikke nok med det så får jeg afvide af job konsulenten at så må JEG finde noget andet. Og så rykker vi bare aktivieringen.. Super nu har jeg lige flyttet samtlige aftaler ( min datters første tandlægebesøg, mine tider hos gynækolog er udsat ja alt undtagen mit ordinære arbejde og en konfirmation) og nu skal jeg så aktiveres senere og så ramler det hele bare sammen. Samt dem der har gjort et stort stykke arbejde for at jeg kunne komme i praktik. alt deres arbejde falder til jorden. OG der er INGEN mulighed for at søge dispensation

ØV ØV ØV er bare så ked. for kan virkelig ikke se min aktivering udsat og ja kan jo ikke nå det til mandag så jeg er bare SÅ låst. Og ja det hele hænger bare på mig. Og min kommune nægter at sende mig på jobsøgningskurser eller sådan noget ( det er sparet væk) så jeg er bare helt låst og føler bare verden er i mod mig. Er under 30 så har kun været ledig i 3 måneder og er vildt stresset. 

min a-kasse kan kun give råd om hvilket praktiksted jeg kan søge men igen kan det jo ikke nåes... 

Har bare grædt hele dagen og min job konsulent ja hun er ikke til at få fat på og skriver man til hende så får man svar 2 dage efter...

Puha skulle lige ud med det.. Og har du et godt råd så smid det gerne... For har virkelig brug for råd... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Fremad

Dit job center har lavet en kæmpe brøler... Da du slet ikke må komme et sted hen du har været i forvejen eller har været i tidligere job, praktik eller frivilligt...

Anmeld Citér

28. april 2015

Newsence

sscm skriver:

Dit job center har lavet en kæmpe brøler... Da du slet ikke må komme et sted hen du har været i forvejen eller har været i tidligere job, praktik eller frivilligt...

De siger at min sidste lønseddel ikke må komme fra stedet.. Så mit deltidsjob må jeg ikke men da man ikke modtager løn som frivillig må man godt men der SKAL være min en ansat og det er der ikke... Alt det arbejde og nøj hvor jeg glædede mig og nøj hvor er jeg stresset over det pres hun nu ligger på mig 

Anmeld Citér

28. april 2015

Fremad

newsence skriver:

De siger at min sidste lønseddel ikke må komme fra stedet.. Så mit deltidsjob må jeg ikke men da man ikke modtager løn som frivillig må man godt men der SKAL være min en ansat og det er der ikke... Alt det arbejde og nøj hvor jeg glædede mig og nøj hvor er jeg stresset over det pres hun nu ligger på mig 

Det er bare rigtig ærgeligt.... kan du ikke skynde dig og finde et andet sted? 

Anmeld Citér

28. april 2015

Newsence

Prøver og prøver.... Ringer rundt og venter men det er svært at finde noget med så kort varsel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.