Hvor længe kan ægget befrugtes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Det er levedygtigt i 12-24 timer  

vi er i fertilitets behandling og har snakket meget om det der inde

held og lykke med projektet 

Tusinde tak for svar! 

Ved du så om det gælder fra man har æggehvide agtigt udflåd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Tusinde tak for svar! 

Ved du så om det gælder fra man har æggehvide agtigt udflåd? 

Ingen anelse.. Jeg har nemlig altid kunstig æglæsning med medicin. Så ved ikke hvordan det fungere i virkeligheden  

Jeg ville Altså bare hygge løs. Sæden lever jo i 4-7 døgn. Så hvis bare man har sex sådan løbende, så burde der være noget levende når ægget frigives. 

Vi benytter doner sæd fra frost. Det er noget helt andet. DEt lever 24 timer og mit æg 12-24 timer. Så det skal satme passe sammen!

Anmeld Citér

28. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Ingen anelse.. Jeg har nemlig altid kunstig æglæsning med medicin. Så ved ikke hvordan det fungere i virkeligheden  

Jeg ville Altså bare hygge løs. Sæden lever jo i 4-7 døgn. Så hvis bare man har sex sådan løbende, så burde der være noget levende når ægget frigives. 

Vi benytter doner sæd fra frost. Det er noget helt andet. DEt lever 24 timer og mit æg 12-24 timer. Så det skal satme passe sammen!

Ja hold da op, så er det bare om

at få det matchet! Hehe 

kan se du er gravid, tillykke med det 

vi hyggede i forgårs og gør det de næste 2-3 dage, så må vi da være dækket ind hehe

Anmeld Citér

28. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Ja hold da op, så er det bare om

at få det matchet! Hehe 

kan se du er gravid, tillykke med det 

vi hyggede i forgårs og gør det de næste 2-3 dage, så må vi da være dækket ind hehe

Ja jeg har en lille filur i maven efte 9 mdr i fertilitets behandling og 2 aborter.. Så nu håber vi  

det det må være dejligt at kunne lave en bebs der hjemme og få noget dejligt ud af det samtidigt, istedet for alle de store instrumenter i underlivet, scanninger, medicin og undersøgelser

Anmeld Citér

28. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Ja jeg har en lille filur i maven efte 9 mdr i fertilitets behandling og 2 aborter.. Så nu håber vi  

det det må være dejligt at kunne lave en bebs der hjemme og få noget dejligt ud af det samtidigt, istedet for alle de store instrumenter i underlivet, scanninger, medicin og undersøgelser

Håber virkelig for jer, at den lille spire hænger ved

ja det er også utrolig dejligt! Men jeg er virkelig bare en rigtig utålmodig person  hihi

Anmeld Citér

28. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Håber virkelig for jer, at den lille spire hænger ved

ja det er også utrolig dejligt! Men jeg er virkelig bare en rigtig utålmodig person  hihi

Er alle ikke det??   

Men det må også være frusterende ikke at vide hvornår man har ægløsning og om ens æg og sæd er godt.. Så det er vel både for og imod 

Anmeld Citér

28. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Er alle ikke det??   

Men det må også være frusterende ikke at vide hvornår man har ægløsning og om ens æg og sæd er godt.. Så det er vel både for og imod 

Hehe jo det er alle egentlig nok 

men ja som du skriver, er det nok det der med at man ikke ved 100% hvornår det sker osv hihi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.