søger vennepar nær køge nytilflyttet / ringsted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2015

IsabellaEH

hej mit navn er Isabella jeg er 21.

jeg bor sammen med min kæreste Niclas der er 24. sammen har vi Oliver på lidt over 2 år og til oktober endnu en lille en vi bor 5 km fra Køgeby i udkanten af lille Skensved i et lille rækkehus som vi flyttede til for et år siden oprindelig boede vi i hvidovre. 

Vi forstår ikke rigtig det med at vennerne bare er forsvundet dem vi kender har ingen børn og lever et helt andet liv der måske bare ikke passer sammen. 

derfor kunne det være dejligt at få kendskab til nogen så den lille man kunne få sig et par legekammerater og vi kunne få lov til at være lidt sociale igen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

AlberteSophie

Hej med dig. 

Jeg har en pige på 2, hun bliver 3 til okt og venter lillebror til starten aug (: 

vi bor i Herfølge, og har ikke boet der mere end to år. Så vi har heller ikke det vilde kendskab 

det ville være hyggeligt med en legekammerat til min datter. Jeg er forresten 23 og min kæreste 31 (;

Anmeld Citér

28. april 2015

IsabellaEH

AlberteSophie skriver:

Hej med dig. 

Jeg har en pige på 2, hun bliver 3 til okt og venter lillebror til starten aug (: 

vi bor i Herfølge, og har ikke boet der mere end to år. Så vi har heller ikke det vilde kendskab 

det ville være hyggeligt med en legekammerat til min datter. Jeg er forresten 23 og min kæreste 31 (;

Det kunne da være super vil du skrive over facebook måske så kan du også se hvem vi er  

Anmeld Citér

28. april 2015

AlberteSophie

IsabellaEH skriver:

Det kunne da være super vil du skrive over facebook måske så kan du også se hvem vi er  

Jeg ejer ikke en Facebook, det er mange år siden(:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.