snuppet et andet sted hvor en klager over at manden sover på sofaen om morgenen når det er hans tur til at lege og passe barn mens hun sover længe den ene dag

Aftalen er at den ene sover længe den ene dag og den anden får den næste dag i weekenden.
Meget spændede at se folk reaktioner, for der er åbenbart flere holdninger til det.
Min mening er helt fast.
NEJ, man sover ikke mens man skal hygge og passe på sin 17 mdr gamle søn..det hørere ingen steder hjemme at man står op for derefter at lægge sig til at sove på en sofa i stedet for og ungen er efterladt til at passe sig selv.
NIXEN, og ville aldrig selv efterlade et så lille barn mens jeg lige skulle have en lur
Så må man dælme gå tidligere i seng eller sove hvis de skal sove til middag senere.
Det andet holder ikkeog jeg ville være blevet stik hamrende tosset p min mand hvis han gjorde det. Jeg ville ikke sove længe vel vidende at min mand også abre lå og snorksov på fifaen neden under.
Som jeg srekv det adnet sted, ville man ikke blive stiktosset hvis ens dagpleje lige tog en lur hvis der kun var et barn vågent...så det barn lige kunne passe sig selv lidt??
'Og i min verden er det helt der samme, hun får bare løn mens forældrenen må passe deres børn fordi de SKAL

og helst gerne vil jo, ellers skal man ikke have dem
Anmeld