Pindebøffer. Struer-området.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.604 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. april 2015

Leneur

ja nogle der har en opskrift på det og selvfølgelig helst lige så velsmagende som på Pingvingen.... Det er efterhånden over 20 år siden jeg boede på kollegiet deroppe men har aldrig glemt dem, så nu vil jeg gerne prøve at lave det selv... Kom frisk... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Leneur

Opper lige en gang... 

Anmeld Citér

28. april 2015

Sahara82

Leneur skriver:

ja nogle der har en opskrift på det og selvfølgelig helst lige så velsmagende som på Pingvingen.... Det er efterhånden over 20 år siden jeg boede på kollegiet deroppe men har aldrig glemt dem, så nu vil jeg gerne prøve at lave det selv... Kom frisk... 

Fik det faktisk den anden dag, og det er super godt!

Vi har et hold venner som har lavet det selv, og de friturestegte kødet, ligesom det er på Pingvinen og efterfølgende krydrer man det. Der er noget salt, paprika og lidt chili i..

Men det er mega godt, så prøv dig frem :-)

Anmeld Citér

28. april 2015

Mutti84

Altså opskriften på selve krydderiet er jo hemmelig, så der må man prøve sig lidt frem 

Men det er vidst noget bankekød, der er skåret i tern og så i frituren...

Skal vidst snart hjem og besøge mine forældre igen....der er sgu langt fra Fredericia til Struer lige pludselig, når mam får lyst til pindebøf!

Anmeld Citér

28. april 2015

Leneur

Sarah82 skriver:

Fik det faktisk den anden dag, og det er super godt!

Vi har et hold venner som har lavet det selv, og de friturestegte kødet, ligesom det er på Pingvinen og efterfølgende krydrer man det. Der er noget salt, paprika og lidt chili i..

Men det er mega godt, så prøv dig frem :-)

Tak, jeg må prøve mig lidt frem... 

Anmeld Citér

28. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det lyder sjovt. Hvad Søren er det?

Anmeld Citér

28. april 2015

Leneur

mutti84 skriver:

Altså opskriften på selve krydderiet er jo hemmelig, så der må man prøve sig lidt frem 

Men det er vidst noget bankekød, der er skåret i tern og så i frituren...

Skal vidst snart hjem og besøge mine forældre igen....der er sgu langt fra Fredericia til Struer lige pludselig, når mam får lyst til pindebøf!

Haha ja, som sagt er det jo over 20 år siden jeg sidst har fået det men glemmer det aldrig også derfor jeg ville prøve at lave det selv...  Du er da heldig du har et tilhørsforhold til Struer, det har jeg ikke, så at tage turen frem og tilbage fra Skanderborg med tog, for en gang pindebøffer er nok lige dyrt nok og du er sikker på de skal frituresteges?

Anmeld Citér

29. april 2015

Mutti84

Ja jeg er født og opvokset i Struer, men bor nu med mand og børn i fredericia, så hver gang vi er hjemme på besøg, så skal vi have pindebøf��

Ja jeg er sikker på, at de friture steger dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.