Nogen der ser "jeg er en celebrity"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
8 svar
5 synes godt om
27. april 2015

A. Nonymsen

ja jeg bliver nødt til at oprette en tråd om dette...

jeg er dybt forarget, har nu eller altid syne Brian Nielsen var lidt sej, men efter hans udtalelser i aftenens afsnit om Gustav har jeg mistet så meget for ham...

er ikke fan af Gustav, men har sku godt nok bevist sit værd i dette program, han er så sej og tager sku alle udfordringerne som en mand, også kommer Brian Nielsen ind senere end alle de andre og sviner Gustav til, magen til nedladende og modbydeligt menneske skal man sku lede længe efter... 

Arh ja okay jeg elsker reality tv, busted 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

Monski

A. Nonymsen skriver:

ja jeg bliver nødt til at oprette en tråd om dette...

jeg er dybt forarget, har nu eller altid syne Brian Nielsen var lidt sej, men efter hans udtalelser i aftenens afsnit om Gustav har jeg mistet så meget for ham...

er ikke fan af Gustav, men har sku godt nok bevist sit værd i dette program, han er så sej og tager sku alle udfordringerne som en mand, også kommer Brian Nielsen ind senere end alle de andre og sviner Gustav til, magen til nedladende og modbydeligt menneske skal man sku lede længe efter... 

Arh ja okay jeg elsker reality tv, busted 

Helt enig!! Synes generelt at han fremstår ekstremt usympatisk i det her program 

Anmeld Citér

27. april 2015

A. Nonymsen

Monski skriver:

Helt enig!! Synes generelt at han fremstår ekstremt usympatisk i det her program 

Ja helt vildt... Tabte godt nok kæben, læste for noget tid siden i avisen (efter første gang han kaldte Gustav en lille bøsserøv) at han jo ikke sagde noget ondt, for Gustav jo var bøsse og havde en lille røv... 

Fatter slet ikke at et voksent menneske, som endda er kendt af hele Danmark og et forbillede for nogen, kan være så usmagelig at høre på

Anmeld Citér

28. april 2015

Troldemommi

A. Nonymsen skriver:

Ja helt vildt... Tabte godt nok kæben, læste for noget tid siden i avisen (efter første gang han kaldte Gustav en lille bøsserøv) at han jo ikke sagde noget ondt, for Gustav jo var bøsse og havde en lille røv... 

Fatter slet ikke at et voksent menneske, som endda er kendt af hele Danmark og et forbillede for nogen, kan være så usmagelig at høre på

Han er vist blevet ramt lidt for mange gange i hovedet under boksningen 

Anmeld Citér

28. april 2015

Sprit25

Jeg synes det er imponerende Gustav kan forstå hvad han siger  

Jeg har længe mistet alt for Brian, synes han er en nar! Men Gustav håndterer det så fint, og på hans blog kalder han ham for en hetrorøv

Anmeld Citér

28. april 2015

A. Nonymsen

Sprit25 skriver:

Jeg synes det er imponerende Gustav kan forstå hvad han siger  

Jeg har længe mistet alt for Brian, synes han er en nar! Men Gustav håndterer det så fint, og på hans blog kalder han ham for en hetrorøv

Haha ja det er noget af en bedrift i sig selv 

og ja han tager det fint, men kan godt forstå at han blev noget påvirket, det er jo mobning 

Anmeld Citér

28. april 2015

Sprit25

A. Nonymsen skriver:

Haha ja det er noget af en bedrift i sig selv 

og ja han tager det fint, men kan godt forstå at han blev noget påvirket, det er jo mobning 

Ved ikke om du har læst hans blog? Han har den holdning at han er jo bøsse, så det er ikke et skældsord, men derfor behøver han ikke sige det. 

Derudover mener han det er payback for alle de grimme ting han selv har sagt! Jeg har fået SÅ stor respekt for Gustav <3 Han er mega sej. Lidt overgearet men meget  cool

Anmeld Citér

28. april 2015

A. Nonymsen

Sprit25 skriver:

Ved ikke om du har læst hans blog? Han har den holdning at han er jo bøsse, så det er ikke et skældsord, men derfor behøver han ikke sige det. 

Derudover mener han det er payback for alle de grimme ting han selv har sagt! Jeg har fået SÅ stor respekt for Gustav <3 Han er mega sej. Lidt overgearet men meget  cool

Nej har ikke læst hans blog..

men ja han er bøsse, men der er forskellige måder at sige tingene på..

synes bare, som jeg så det, at Gustav blev lidt påvirket af det, og det er i mine øjne helt forståeligt... Men ja, stor respekt for manden 

Anmeld Citér

28. april 2015

Sprit25

A. Nonymsen skriver:

Nej har ikke læst hans blog..

men ja han er bøsse, men der er forskellige måder at sige tingene på..

synes bare, som jeg så det, at Gustav blev lidt påvirket af det, og det er i mine øjne helt forståeligt... Men ja, stor respekt for manden 

http://fabulousbygustav.dk/brian-jeg-gider-ikke-at-dyste-mod-saadan-en-boesseroev/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.