Kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Skouboe

Vi har haft en rigtigt forfærdelig nat. Freja er rigtigt snottet og har det skidt, og har været vågen 30 gange i nat. 2 gange har jeg været nødt til at give hende saltvand i næsen for at få bare lidt gennemtræk.

Hun står så op kl 7 som sædvanligt, og dagen fortsætter hvor natten slap. Hun er ked af det og hendes refluks er helt umulig i dag. Hun har allerede gylpet det meste af sin morgengrød op - ud over sit skumgulv, hende selv, aktivitetscentret.. og mig naturligvis. Jeg har været nødt til at lægge hende ½ time tidligere til formiddagslur fordi ligegyldigt hvad hun lavede gylpede hun bare ud over det hele. Så er det eneste der hjælper at ligge i barnevognen hvor hovedenden er hævet.

Oveni det hele har hun smittet mig med den der forkølelse så jeg har 38 i feber og må spise piller for at holde den nede...

For 10 minutter siden sidder jeg så (det var før 3. omgang gylp) og kigger på min datter, der sidder på sit skumgulv og spiser en puslespilsbrik.. og får totalt optur over at lige netop JEG har fået verdens absolut dejligste baby og er helt rørt over så godt hun klarer at have sovet ligeså lidt som mig, være syg og gylpe/kaste op på den måde - jeg får faktisk helt tårer i øjnene over min fantastiske, dejlige tapre datter, der tager alting i stiv arm...

Nogen gange glemmer vi et øjeblik hvor fantastisk det er at være mor.. godt at vores børn kan minde os om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

anna-jonas

Jeg ved nøjagtigt hvordan du har det........... Jeg har selv haft en lidt tudevorn morgen, hvor jeg har siddet og kigget på Ida, som bare gryede og grinede.........
Jeg er evigt taknemmelig for at vi fik lov at beholde hende........( Hun har været alvorligt syg), og det resultere altså i, at jeg godt kan gå og småtude sådan en formiddag. Af lykke forstås.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.