Ingen plukveer ?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
11 svar
1 synes godt om
27. april 2015

SaraSH

Selvfølgelig har jeg haft plukveer - alle har og får dem, siger de kloge. Men alle der er og har været gravide som jeg kender, brokker sig og klager altid over hvor irriterende de er og hvor 'ondt' de kan gøre. Jeg er nu 38+5 og har aldrig bemærket en eneste plukve - eller måske har jeg ?!  

Jeg er vel næppe den eneste ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

klokkeblomsten85

SaraSHirsvang skriver:

Selvfølgelig har jeg haft plukveer - alle har og får dem, siger de kloge. Men alle der er og har været gravide som jeg kender, brokker sig og klager altid over hvor irriterende de er og hvor 'ondt' de kan gøre. Jeg er nu 38+5 og har aldrig bemærket en eneste plukve - eller måske har jeg ?!  

Jeg mærkede Heller ikke pluk veer ved den første. Så er spændt på om jeg kommer til at mærke dem nu hvor jeg er gravid med Nr 2. 

Anmeld Citér

27. april 2015

SaraSH

klokkeblomsten85 skriver:

Jeg mærkede Heller ikke pluk veer ved den første. Så er spændt på om jeg kommer til at mærke dem nu hvor jeg er gravid med Nr 2. 

Jeg synes bare det er mega mærkeligt. 

Måske har jeg mærket det... Bare uden at vide det, fordi jeg måske ikke har vært sikke på at det er det 

Anmeld Citér

27. april 2015

lineog4

SaraSHirsvang skriver:

Jeg anede ikke hvad en plukve var i min første graviditet. Kan faktisk ikke huske i 2. Graviditet. Men opdagede dem i 3. Og vidste så jeg også havde oplever dem i 1. - men bare ikke anede det var en plukve 

Anmeld Citér

27. april 2015

lineog4

SaraSHirsvang skriver:

Måske har jeg mærket det... Bare uden at vide det, fordi jeg måske ikke har vært sikke på at det er det 

Har du nogensinde prøvet at det er som om baby har lagt sig helt over i den ene side, og som din puls lige stiger lidt? Har du prøvet maven blev helt spids (også ude i siden) og det er som om baby fylder hele maven og du måske får lidt susen for ørene?

Anmeld Citér

27. april 2015

SaraSH

lineog4 skriver:

Har du nogensinde prøvet at det er som om baby har lagt sig helt over i den ene side, og som din puls lige stiger lidt? Har du prøvet maven blev helt spids (også ude i siden) og det er som om baby fylder hele maven og du måske får lidt susen for ørene?

Ja især det med at pulsen stiger og jeg nærmest kan mærke at blodtrykket stiger, især i hovedet - præcis samme følelse som når man bliver rød i hovedet! 

Anmeld Citér

27. april 2015

klokkeblomsten85

SaraSHirsvang skriver:

Jeg mærkede intet før mit vand gik. Og der fik jeg først veer flere timer efter. 

Anmeld Citér

27. april 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
SaraSHirsvang skriver:

har heller aldrig mærket til mine.

men har i dag på fødegangen fået konstateret at jeg har mange.

er 29 uger henne

Anmeld Citér

27. april 2015

lineog4

SaraSHirsvang skriver:

Ja især det med at pulsen stiger og jeg nærmest kan mærke at blodtrykket stiger, især i hovedet - præcis samme følelse som når man bliver rød i hovedet! 

Det er plukveer 

Anmeld Citér

27. april 2015

modesty

SaraSHirsvang skriver:

Øhm... hvad er problemet? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.