Nogle som blev gravid i første icsi behandling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
4 svar
5 synes godt om
26. april 2015

Mette0105

Nogle som er blevet gravid i første icsi behandling??

som kan fortælle om de havde gjort noget bestemt? Eller tror i bare i var heldige?  Og var det ved frys eller frisk?

Nogle gode råd? Andet end at slappe af og prøve at ikke at stresse/tænke ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

tarkoflen

Vi havde et IVF forsøg inden, men første ICSI forsøg lykkedes det... Jeg gik til akupunktur, sørgede for at mit underliv var varmt hele tiden, det vil sige gik med et par lækre uldtrusser ud over mine almindelige trusser og så var jeg hys med ikke at løfte eller få pulsen op efter æo. Om det var det der gjorde at det lykkedes skal jeg ikke kunne sige, men jeg gjorde det ud fra tanken om at det jo i hvert fald ikke kunne skade! Det med ikke at få pulsen op var faktisk noget de anbefalede mig på Skejby

held og lykke, går ud fra, at l står overfor et forsøg

Anmeld Citér

27. april 2015

FrkC

Jeg blev gravid i første forsøg  Er nu 13+3 .. Jeg var med i et klinisk forsøg fra klinikkens side i forhold til om man kunne nøjes med 2 injektioner med pregnyl i stedet for den vanlige progesteronbehandling .. Jeg kom med i gruppen der skulle have injektionerne fremfor vanlig behandling .. Ved ikke om det havde gavnlig effekt i forhold til det andet - men det lykkedes da I hvert fald    Ellers gjorde jeg ikke noget jeg ikke plejer at gøre .. Jeg tænkte mig selvfølgelig fornuftigt om og passede på mig selv 

Pøj pøj til jer  

Anmeld Citér

27. april 2015

Imaong

Mette0105 skriver:

Nogle som er blevet gravid i første icsi behandling??

som kan fortælle om de havde gjort noget bestemt? Eller tror i bare i var heldige?  Og var det ved frys eller frisk?

Nogle gode råd? Andet end at slappe af og prøve at ikke at stresse/tænke ..

Vi skulle igennem ivf men det blev til icsi grundet mandes dårlige sæd, de gav det så få chancer at de endda snakkede om doner som vi ikke ville, det var vores første forsøg, ud af 12 æg blev 6 befrugtet et kom op og et klarede frys. Og er på onsdag 14 uger henne. Jeg var/er på fagforening lige startet da vi kom i behandling så lavede absolut intet slappede bare af om det gjorde det ved jeg ikke. Held og lykke 

Anmeld Citér

28. april 2015

Kim71

Min kone blev gravid i første ICSI forsøg og fik en datter. Men da vi et par år efter skulle i gang igen, så måtte vi have 3 ICSI forsøg, før det lykkedes - tilgengæld kom der så tvillinger den sidste gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.