giver i ret i dette er en pige scanning billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
8 svar
1 synes godt om
26. april 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Giver i ret i dette er en lille pige ? 

Jeg er blevet helt i tvivl vi var til køns scanning Idag er kun 13+5 

Skanning damen sagde vi skulle komme ind Idag hun ville gerne garantere kønnet. 

Hun "filmede" mellem benene og sagde at der er helt tomt så det er en pige hun snakkede ikke om de 3 strejer eller noget og når jeg ikke er længere hænde tænker jeg at så er pungen på en dreng da Heller ikke udviklet ? 

Ligner det jeres pige scanning billede ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

Zenia's mor

Det er en pige 

Anmeld Citér

26. april 2015

Snevejr84

Jeg ville forlange en ny når du ikke er

længere henne.

de fleste steder laver de ikke kønsscanninger før uge 15-16.

Anmeld Citér

26. april 2015

anna111

Snevejr84 skriver:

Jeg ville forlange en ny når du ikke er

længere henne.

de fleste steder laver de ikke kønsscanninger før uge 15-16.

De giver normalt garanti fra uge 14 og det var osse i uge 14 vi fik af vide vores datter var en pige men der snakkede hun bare om de 3 strejer. 

Og jeg gik jo selv med til Scanningen så tænker jeg bare må vente 6 uger til md Scanningen og så få det bekræftet der 

Anmeld Citér

26. april 2015

April-baby

Vi fik af vide det skulle ligne en burger, (: vi var til en kønssacnning i uge 32, ved godt det er sent, men der var der hvertfald en burger, det er måske ikke så fint (:

Anmeld Citér

26. april 2015

anna111

April-baby skriver:

Vi fik af vide det skulle ligne en burger, (: vi var til en kønssacnning i uge 32, ved godt det er sent, men der var der hvertfald en burger, det er måske ikke så fint (:

Hehe ja den har jeg osse godt hørt men syntes ikke jeg kan se det på billedet så vender den da den forkerte vej. 

Anmeld Citér

26. april 2015

April-baby

anna111 skriver:

Hehe ja den har jeg osse godt hørt men syntes ikke jeg kan se det på billedet så vender den da den forkerte vej. 

Scannings damen har hellere ikke zommet ind, for så kan man se det (: kan se om jeg ik kan tage et fra min datters (:

Anmeld Citér

26. april 2015

namaha

anna111 skriver:

Giver i ret i dette er en lille pige ? 

Jeg er blevet helt i tvivl vi var til køns scanning Idag er kun 13+5 

Skanning damen sagde vi skulle komme ind Idag hun ville gerne garantere kønnet. 

Hun "filmede" mellem benene og sagde at der er helt tomt så det er en pige hun snakkede ikke om de 3 strejer eller noget og når jeg ikke er længere hænde tænker jeg at så er pungen på en dreng da Heller ikke udviklet ? 

Ligner det jeres pige scanning billede ?? 

Det er helt sikkert en pige 

det med de 3 streger er antydninger af skamlæberne, jeg var til scanning i uge 14 og fik at vide at det kunne være svære at finde men man der ingen tvivl var på at det var en pige selvom vi ikke så de 3 streger 

Anmeld Citér

27. april 2015

anna111

Tak for svar alle sammen 

Vi går bare 100% ud fra det er en pige så 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.